Laffebaffen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hallo. Jeg skal på tur i morgen tidlig, og trenger hjelp med vektstilling av alpinbinder. Derfor haster det!! Typen er Tyrolia SL 100, og jeg veier 68 kilo. Noen som kan hjelpe meg med hvilket tall den streken på bindinga skal sitte? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Tippar du har ein skala frå 1-10 eller noko sånt ? Berre still den på 5-6. Det skal passa fint di vekt! Viss du føler den vert litt for løs når du står i bakken og tryner (hihi), så kan du berre stilla den litt opp mens du er i trekket. Alle skianlegg har eit skrujern til utlån slik at du kan få stilt bindingane dine ! God tur i trekket Endret 19. februar 2008 av avRack Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 VELDIG viktig å huske og stille både forran og bak da Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Okay, ja fra 3 til 10. Tusen takk for lynraskt svar Hehe, ja er nok en stor fordel å stille likt Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 regner man vekt med klær og støvler osv? eller er det vanlig (naken)vekt...? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er nok med, men det utgjør jo ikke store forskjellen og det er ikke så nøye. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tippar du har ein skala frå 1-10 eller noko sånt ?Berre still den på 5-6. Det skal passa fint di vekt! Viss du føler den vert litt for løs når du står i bakken og tryner (hihi), så kan du berre stilla den litt opp mens du er i trekket. Alle skianlegg har eit skrujern til utlån slik at du kan få stilt bindingane dine ! God tur i trekket Du bør ha litt mer peiling før du svarer! feil stilling av alpintbinder er en stor helserisiki, og kan gå hardt utover knær. til trådstarter: Se på støvelen din. på utsiden av hælen, står det et millimetermål, som er essensiell for å regne ut riktig DIN. hva er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå