Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Mitt haar blir klart mer fett hvis jeg gaar mange dager uten aa dusje. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dagens mest åpenbare utsagn? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hu ene jeg bor med på kollektiv dusjer hver 7-10 dag, ikke spes sexy. Tull! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Man dusjer når man lukter vondt Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dusjer fast annenhver dag, og oftere hvis jeg føler for det, eller føler meg skitten. Og håret er "alltid" fett pga voksen Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kjønnsorganer bør ABSOLUTT ikke vaskes daglig. Haha, droppa du seksualundervisningen på skolen? Kukosten og annen faenskap må vaskes bort daglig for å beskytte jenta. Det er derfor de omskjærer seg i mange andre kulturer. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kjønnsorganer bør ABSOLUTT ikke vaskes daglig. Haha, droppa du seksualundervisningen på skolen? Kukosten og annen faenskap må vaskes bort daglig for å beskytte jenta. Det er derfor de omskjærer seg i mange andre kulturer. Der lærte jeg noe nytt:D Kukost, var et veldig kvalmt ord. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har du ikke visst hva kukost var før? Bare håp på at du ikke får det, jeg har enda ikke fått det. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg har aldri hatt kukost Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har du ikke visst hva kukost var før? Bare håp på at du ikke får det, jeg har enda ikke fått det. Jeg har, tror jeg, men visste ikke hva det het:D Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 VASK DEG :S Kukost er ekkelt :S , hvit hinne oppå kuken, neitakk. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skraper det av og har det på brødskiven(matpakke) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) hu ene jeg bor med på kollektiv dusjer hver 7-10 dag, ikke spes sexy. Tull! hva faen vet du om det? du kjenner jo ikke personen en gang. hu dama her dusjer hver 7'ende - 10'ende dag. så ille er det. edit: vil ikke anbefale en person å dusje sjeldnere enn annenhver dag. Endret 23. februar 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dusjer daglig. Føler meg litt svett og ekkel hvis jeg ikke har fått dusjet. Håret mitt må bli vasket daglig uansett, hvis jeg ikke vil ha den fettklumpen liggende i håret. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dusjer daglig. Kun for å vaske kroppen (lettere i dusj imo). Håret vasker jeg absolutt ikke hver dag. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg dusjer annen hver dag. Men vurderer å gjøre det hver dag snart. Er vel best det. Endret 23. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Man dusjer når man lukter vondt hvordan vet du når du selv lukter vondt? Vil tro at man ikke merker om man lukter vondt, så fremt at man ikke er en vandrende gassbombe. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 dusjer så og si hver dag, men hender der går en dag uten dusj så hvertfall anna hver dag! Lenke til kommentar
Gjest ærlig-talt Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ettersom jeg en en 'aktiv' bruker her, benytter jeg meg av gjestefunksjonen ettersom mange sikket reagerer. Jeg dusjer 1 gang i uka ca, men er ofte det kan ta opp til 2 uker før jeg dusjer. Trener 2 dager i uka, og går turer i skogen. Aldri har jeg slitt med at jeg lukter vondt heller. Jeg vet det ikke er bra, men 'gidder' aldri bruke tiden til det. Hygiene prioriterer jeg dårlig. tenner kan ofte ventes med å bli pusset i 3 dager+. Har heller aldri slitt så veldig med fett hår eller andre ting man liksom skal få hvis man aldri dusjer. Og har vel holdt på sånn i 4-5 år (er 18). Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En del korte, meningsløse og intetsigende innlegg har blitt fjernet. Forsøk å holde en viss konstruktiv verdi i innleggene når dere deltar. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå