sforum Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Var oppe i skiheisen i dag og klarte å ødelegge displayet på mobilen min. SKjermen er helt svart/blå. så regner med jeg må ha nytt display. SPørsmålet er hvordan jeg får det av. Jeg får av dekselet og metallrammen rundt. Men våger ikke dra av skjermen, er det noe mer som skal skrus av? Og hvor mye er rimelig å betale for ett nytt på ebay? Og hvordan finner jeg ut av om det er skjermen som er ødelagt, eller en annen kabel, etc? Mobilen funker. Kan ringe med den og sånn... Endret 19. februar 2008 av shaaland Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Steg for steg anvisning med bilder hvordan du tar ut displayet finner du her. Prisen for en ny skjerm kan du se her og her Endret 19. februar 2008 av elo_ Lenke til kommentar
sforum Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Steg for steg anvisning med bilder hvordan du tar ut displayet finner du her.Prisen for en ny skjerm kan du se her og her thanks. den guiden var bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå