Sevenord Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 problemet er at ca hvert 15-20min kommer det en HØY skrapelyd! denne lyden er sinnsykt irriterende, seærlig når man tar opp noe... Er d noen som vet hva dette kan være? Kortet måtte dele IRQ med noe annet , fikk jeg beskjed om under boot første gangen, har dette noe å si? Ellers fungerer jo kortet som bare d... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hadde akkurat det samme da jeg prøvde det kortet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 er kortet defekt da? D skal nå ikke være slik? Jeg kom i kontakt med en til som hadde d samme problemet, jeg kan ikke tro at kortet har en så høy feilprosent, så d må nesten være en innstilling som gjør d...Hva tror dere? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 hm... Ingen som vet hvordan man fixer d? Kan ikke tro at d skal være slik......... et spm til: Hvordan går man fram for å få inn digitalt TVsignal og bruke kortet som tuner? Går d ann? Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Fikk endelig orden på lydproblemene på Tv kortet. Etter at jeg fjernet Messenger nede i høyre hjørne med denne kommandoen er alt ok. RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 skal prøve d! Jeg la inn en ny driver men da fikk jeg div andre problemer istedet: 1. MONO 2. Lydkvaliteten er dårlig på opptak --> virker som om den er på 32kbps eller no.... Skal legge inn den gamle driveren, og deaktivere messenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå