Shrek Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har gs-230, og dette er dårlig beskrevet i manualen, men faktum er at det fins et oppslag i menyen (under avansert) for å velge bildekvalitet. Symbolet er en pil med 3 eller 6 prikker (bit's?) under. Jeg trodde dette var for stillbilder, men såvidt jeg kan se i manualen så fins det samme symbolet i menyen for stillbilder (som jeg ikke kan se siden jeg ikke har satt inn minnekort) Det er ingen grunn for at det skal være to steder å stille inn bildekvalitet, annet enn om det er en for video og en for stillbilde. Men - hva skulle forskjellen være? Større/mindre komprimering av hver ramme? Jeg tror uansett det går akkurat 1 time video på en 1 times kassett. Default instilling var for den 'dårligste' kvaliteten. Forvirret... Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har gs-230, og dette er dårlig beskrevet i manualen, men faktum er atdet fins et oppslag i menyen (under avansert) for å velge bildekvalitet. Symbolet er en pil med 3 eller 6 prikker (bit's?) under. Jeg trodde dette var for stillbilder, men såvidt jeg kan se i manualen så fins det samme symbolet i menyen for stillbilder (som jeg ikke kan se siden jeg ikke har satt inn minnekort) Det er ingen grunn for at det skal være to steder å stille inn bildekvalitet, annet enn om det er en for video og en for stillbilde. Men - hva skulle forskjellen være? Større/mindre komprimering av hver ramme? Jeg tror uansett det går akkurat 1 time video på en 1 times kassett. Default instilling var for den 'dårligste' kvaliteten. Forvirret... Jeg tror jeg svarer meg selv: "Du kan også endre kvaliteten på 'advanced -> pict quality' i båndoptagelsesfunksjon" Det står et annet sted på siden, under bildekvalitet for fotobilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå