isakm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Var HELT sikker på at dette skulle passe..? Står at adapter kiten skal passe 8800 serien på Microplex sine sider. Er det noe feil her, eller dreit jeg meg bare skikkelig på draget? Ordentlig surt, lagt på kjølepasta og greier.... Noen om har noen erfaringer med dette? Her må definitivt moddes! Endret 19. februar 2008 av *-*gutteromshelten- Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis det følger med feste for 7800gt/gtx kort skal det passe. Siden 8800gt bruker samme må som de og ikke de samme som 8800 gts320/640, gtx og ultra. Hvordan det nye 8800gts 512mb kortet er på festene vet jeg ikke. Men som sagt. Rundt GPU bruker 8800gt samme må som 7800gt. Men rundt RAMen er målene forskjellig igjen. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 GTS512 og GT512 er nesten like, så de bruker samme innfestning for vannblokk. Det som står på Microplex' sider var riktig da de skrev det, men så kom G92 med annen innfestning (som er tilsvarende 7900-serien). Når du har G92 (og er klar over det), er det da ikke mye poeng å kjøpe G80-innfestning Lenke til kommentar
isakm Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ahh! Svaret kom akkurat litt for sent til å hindre meg i fra å modde G80 adapteret til en neesten bra fit:P Men takk for at du sa ifra ModZona, så slapp jeg å legge press på PCBen med en mod som nok ikke var helt godkjent... Hardt metall i det adapteret! Adapteret er ikke ødelagt for andre monteringer, det har bare fått 2 ekstra og 2 MYE større hull enn det normalt skal være... Grunnen til at jeg hadde et slikt adapter var at jeg hadde et 8800GTX før, men gikk over til et 8800GT xxx versjon, og tjente penger på dette. Trodde ikke at et nyere kort skulle ha "eldre" festehull, så derfor tenkte jeg ikke på at den originale platen kunne passe. Kunne tenke meg at 8800GTS 512 hadde samme fester som 8800GT. Takk for hjelpen. Vannkjølinga ble ferdig sammensatt i natt:D Endret 20. februar 2008 av *-*gutteromshelten- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå