neutral22 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Heisann . Kjøpte en ny PC den 6tte februar, en ferdig PC fra Packard Bell da laptopen min rauk og jeg trengte en ny PC på en dags varsel ( dro i nordsjøen dagen etter og måtte ha med en PC 4 uker uten ..... nei, hadde ikke klart det ), Kan si kort om den : - Intel Core 2 Duo E4500 prosessor (socket 775) - Geforce 8600 GS grafikk kort - 2048 DDR2 RAM - 1 TB Hard disk (2x500 GB Seagate SATA) - internt tv kort/antenne x antall USB porter på flerfoldige plasser - Windows Vista Premium Ed ferdig installert Grunn til at jeg vurderer å selge den er at jeg tror (!) at den ikke er særlig oppgraderbar Skrev denne posten på Packard Bell forumet : http://forum.packardbell.com/no/viewtopic....&highlight= Kan noen lese denne linken og si noe mer om den ? Hvis jeg kan sette inn 4 GB Ram , og nytt hovedkort og prosessor uten større problemer vil jeg kanskje beholde den. Ellers tenker 8000 kroner for denne¨ Alexander (( kjøpte denne på Elkjøp dere kan finne data om den der ,sletta linken til dem for å unngå bryte forum reglane )) Endret 20. februar 2008 av neutral22 Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ser nå at dette inlegget kanskje ligger på feil plass, det er ikke en rein stue PC dette. Ønsker å få denne posten flytta ut på "Hjelp til kjøp of Salg" Forumet og ikke i dette underforumet den har havna i. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du må ha 64bit operativsystem for å bruke 4 gb RAM Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 virker som hk er sperren for ekstra ram i dette tilfelle ikke oset dtt ,, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå