Gå til innhold

Vurderer kjøp av Headset/mic til ps3


Endrogaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg Jabra BT 135 (fulgte også med Warhawk, virker som om utgiveren har gått fra den ene til den andre modellen underveis).

 

Mitt funker også helt ypperlig i allefall, er veldig fornøyd med det. Ingen skurring eller noe sånt (med mindre jeg går flerfoldige meter unna maskinen), og lyden er klar og fin. Bruker det stort sett i Rainbow Six: Vegas på PS3 og til chatting i Skype på MacBook Proen min, da jeg ikke er noen stor Warhawk-spiller (enda). :)

Lenke til kommentar

Synes at det bluetooth headsettet jeg har i dag fungere ypperlig, men kjenner at etter noen timer så begynner øret å klage. Er det noen som vet av ett bra bluetooth headset som har slik bøyle som går over hode? Slik at man ikke trenger en propp i øret. Mer som ett vanlig headsett, bare med en høyttaler.

Lenke til kommentar

UrgeLoL: Hvis du vil ha trådløst kan jo Logitech Cordless Vantage være et alternativ? Har vært nysgjerrig på dette selv, men har ikke klart å finne noen omtaler og slikt av det ennå. Men man har jo alltids 14-dageren om ikke annet. :)

 

edit: Hvis det går an å skaffe dette produktet, da. PS.no har ubekreftet levering på det, og Logitechs nettsider viser ikke dette produktet i det hele tatt, i allefall ikke de norske sidene. Kanskje det ikke har kommet på markedet enda?

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Jeg og ser etter et headset/mic til ps3, men er ikke så gira på et trådløst. Vurderer heller et usb headset og lurte derfor på om noen har noe erfaring med dette: Logitech USB Headset for PS3?

 

 

har erfaring, den er fantastisk bra :) veldig bra lydkvalitet og mye bedre enn trådløst, har hatt 3 forskjellige BT headset, og hatt dårlig erfaring med alle! logitech headsettet er veldig veldig bra! anbefaler :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Jeg og ser etter et headset/mic til ps3, men er ikke så gira på et trådløst. Vurderer heller et usb headset og lurte derfor på om noen har noe erfaring med dette: Logitech USB Headset for PS3?

 

 

har erfaring, den er fantastisk bra :) veldig bra lydkvalitet og mye bedre enn trådløst, har hatt 3 forskjellige BT headset, og hatt dårlig erfaring med alle! logitech headsettet er veldig veldig bra! anbefaler :)

 

 

Har du prøvd Jabra headsettet og logitech USB headsettet?

Er logitech headsettet bedre?

( Kommer mest til å bruke det til COD4 )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...