Gå til innhold

Hytte og do i vintervær


RKR1992

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes de blå detaljene ikke gjør noe annet en å ødlegge bilde.

Syntes bilde 1 har litt potensiale, men savner litt dramatikk i bildet, blir litt for lyst og flatt for min smak.

 

Til venstre for hytta stikker det opp noen greiner fra snøen. Er det i midten også en grein? Ser egentlig ut som en person som holder en stav, fakkel ell. i handa, men klarer ikke å tyde om det er fantasien som går løpsk, eller om det er en skulptur.

Lenke til kommentar
Jeg syntes de blå detaljene ikke gjør noe annet en å ødlegge bilde.

Syntes bilde 1 har litt potensiale, men savner litt dramatikk i bildet, blir litt for lyst og flatt for min smak.

 

Til venstre for hytta stikker det opp noen greiner fra snøen. Er det i midten også en grein? Ser egentlig ut som en person som holder en stav, fakkel ell. i handa, men klarer ikke å tyde om det er fantasien som går løpsk, eller om det er en skulptur.

 

Hadde det vært bedere om bildene ikke hadde noe av blå fargen? at de var helt sorthvite?

Lenke til kommentar

Jeg tror du trenger en del trening i komposisjon. Det beste da er bare å se hvordan de som er utrolig flinke gjør det. Sjekk ut deviantart.com - all photography - popular. På deviantart er det en del flinke fotografer. Du burde også finne en måte du liker å redigere bildene på (stil) som ikke er så drastisk.

Lenke til kommentar
Jeg tror du trenger en del trening i komposisjon. Det beste da er bare å se hvordan de som er utrolig flinke gjør det. Sjekk ut deviantart.com - all photography - popular. På deviantart er det en del flinke fotografer. Du burde også finne en måte du liker å redigere bildene på (stil) som ikke er så drastisk.

 

Er bildene rett og slett for kjedelige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...