RKR1992 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Her er noen bilder jeg har tatt mens jeg har vært på fjellet ble de noe bra? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg syntes de blå detaljene ikke gjør noe annet en å ødlegge bilde. Syntes bilde 1 har litt potensiale, men savner litt dramatikk i bildet, blir litt for lyst og flatt for min smak. Til venstre for hytta stikker det opp noen greiner fra snøen. Er det i midten også en grein? Ser egentlig ut som en person som holder en stav, fakkel ell. i handa, men klarer ikke å tyde om det er fantasien som går løpsk, eller om det er en skulptur. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg syntes de blå detaljene ikke gjør noe annet en å ødlegge bilde.Syntes bilde 1 har litt potensiale, men savner litt dramatikk i bildet, blir litt for lyst og flatt for min smak. Til venstre for hytta stikker det opp noen greiner fra snøen. Er det i midten også en grein? Ser egentlig ut som en person som holder en stav, fakkel ell. i handa, men klarer ikke å tyde om det er fantasien som går løpsk, eller om det er en skulptur. Hadde det vært bedere om bildene ikke hadde noe av blå fargen? at de var helt sorthvite? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror du trenger en del trening i komposisjon. Det beste da er bare å se hvordan de som er utrolig flinke gjør det. Sjekk ut deviantart.com - all photography - popular. På deviantart er det en del flinke fotografer. Du burde også finne en måte du liker å redigere bildene på (stil) som ikke er så drastisk. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror du trenger en del trening i komposisjon. Det beste da er bare å se hvordan de som er utrolig flinke gjør det. Sjekk ut deviantart.com - all photography - popular. På deviantart er det en del flinke fotografer. Du burde også finne en måte du liker å redigere bildene på (stil) som ikke er så drastisk. Er bildene rett og slett for kjedelige? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg går mot strømmen; bildene faller i smak i mine øyne, særlig nr. 2 er behagelig og fint å se på. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg går mot strømmen; bildene faller i smak i mine øyne, særlig nr. 2 er behagelig og fint å se på. Tusen takk Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Bra bilder. Likte spesielt bilde nr 2, men ville kanskje crope litt av snøen under hytta. Likte at døren var blå mens alt det andre var sorthvit. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Bra bilder. Likte spesielt bilde nr 2, men ville kanskje crope litt av snøen under hytta. Likte at døren var blå mens alt det andre var sorthvit. Ja, er kanskje enig at man kunne beskjære litt av snøen foran på bilde. Takk for kritikk er glad hvis det kommer mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå