Gå til innhold

Trenger hjelp til spillet GTA San Andreas & Vice City


Anbefalte innlegg

Hello

Jeg lurte på om noen visste hvordan jeg fikk tak i sånne ''gærne'' biler til spillet. Sånne car mods dere sikkert har hørt om.

Jeg har lxsm klart å laste ned filer f.eks: filen til bilen Merceders cl 500, men jeg lurte på om hvor jeg skulle putte disse filene?? har prøvd i de siste 2 dagene og finner ingen løsning! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello

Jeg lurte på om noen visste hvordan jeg fikk tak i sånne ''gærne'' biler til spillet. Sånne car mods dere sikkert har hørt om.

Jeg har lxsm klart å laste ned filer f.eks: filen til bilen Merceders cl 500, men jeg lurte på om hvor jeg skulle putte disse filene?? har prøvd i de siste 2 dagene og finner ingen løsning! :dontgetit:

Når jeg dreiv og spillte det så trengte jeg ett program for å få bilene inn i spillet...den ligger ofte på samme sie som car-modsa

Lenke til kommentar

Hello :!:

 

Jeg sleit litt med det jeg og, men jeg fant ut av vis du laster ned et programm som heter "San andreas mod installer (SAMI)" så kan du lett installere modden ved få klikk på GTA san andreas. Jeg er usikker hvordan det virker på Vice City.

 

VIKTIG: Sjekk på San andreas om du har Versjon 1.0 eller V. 1.01

vis du har versjon 2.0 så kan du ikke "modde" spillet. Versjon 2.0 ble laget for at spillet ikke skulle kunne forandres. som og legge til "hot coffi mod" o.s.v

 

Håper dette hjalp deg litt! Lykke til :thumbup:

 

ROCKSTAR :thumbup: Gleder meg til GTA IV :w00t:

Endret av Hecci
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Et lite spm. her!

 

Når jeg skal fly jet flyet som sender misslier og alt så funker det ikke å fly fram over. Trykker jeg W så går den rett opp, og for at den skal fly framover må jeg ta musa framover så nesa går ned. Er det riktig, eller hvilken knapp skal jeg bruke for å få flyet til å fly?

Takker for svar! (San Andreas)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Eit innlegg er fjerna

 

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke p_report.gif-knappen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...