Faktum1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei Jeg har trent vekter i rundt 18 måneder, og har hatt ganske bra økning. Likevel, etter at jeg begynte med vekttreninga har jeg blitt så utrolig sår i rompa. Det klør noe fryktelig; er det noen som vet hva som kan hjelpe? Bruker krem fra doktoren nå, men likevel gjør det vondt. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvordan vet at du at det har med løftingen å gjøre? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kansje du har svettet endel og fått en form for sopp der bak. Sopp liker seg jo der det er fuktig Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvordan vet at du at det har med løftingen å gjøre? Vet ikke det helt sikkert, men det begynte etterat jeg begynte med vektløftinga. Er noen andre som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er nok hemorider eller at du holder på å få hemorider. Det som skjer er at når du trener styrke så strammer du kroppen og hemorider er kjent for å dukke opp når du anstrenger deg og strammer kroppen. Her kan du lese litt. http://www.hemorider.no/haemorrhoids.asp?meny=20,11 Som du ser så er det vanlig at det dukker opp hvis du anstrenger deg når du er på toalettet. Er samme prinsippet når du er på treninga du strammer kroppen mer enn du tror. Jeg har faktisk akkurat samme greine og fikk hemorider, men nå har mesteparten gitt seg. Klør litt fortsatt, men var på sjekk for endel mnd siden og da hadde jeg det ikke lengre. Har man likevel fått det, kan det dukke opp igjen før man vet ordet av det. Det er heldigvis ikke farlig i de aller fleste tilfellene. Noenganger sprekker de av seg selv mens andre ganger må de fjernes. Du bør se litt på avføringa, er det litt slimete eller kommer sånn krystallklar veske er det nok hemorider. Det kommer ofte endel blod samtidig. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan nok være roids ja. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan nok være roids ja. roids? hva har det med sår rumpestump og gjøre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OZ-racing: Roids som i hemorrhoids, ikke steroids. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) hagfors tenkte på hemoROIDS og oz-racing tenkte på steROIDS Endret 26. februar 2008 av tonna Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 haha, tenkte ikke så langt, så bare roids, og tenkte at han trodde at trådstarter hadde blitt sår i 2`ern pga steroider Lenke til kommentar
www.hemoroider.no Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei sjekk på Det Norske Hemoroidesenteret www.hemoroider.no skulle det være hemoroider finnes det en meget skånsombehandling som heter HAL Mange sykehus gjør dette og manger er i oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå