peiky Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei, jeg har tidligere brukt utorrent. Nå som jeg har fått vista, så sliter jeg med det programmet. Prøver også med bitcomet, men klikker ofte med det også... Noen som vet om hvilke program jeg kan bruke, og evt hvorfor det klikker med disse programmene og VISTA?!? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Merklig, kva meiner du med at det klikker? låser seg, avslutter osv? Eg bruker Azureus Vuze og det funger heilt fint med meg på Vista Lenke til kommentar
peiky Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Hei, jeg har tidligere brukt utorrent. Nå som jeg har fått vista, så sliter jeg med det programmet. Prøver også med bitcomet, men klikker ofte med det også... Noen som vet om hvilke program jeg kan bruke, og evt hvorfor det klikker med disse programmene og VISTA?!? det låser seg... programmet svarer ikke, og som oftest så får jeg ikke brukt nettleserne heller... virker som det opptar all båndbredde. Må alltid avslutte programmene med ctrl alt delete.... Samt at selv om det er 10 000 delere så går det jævla sakte om programmet først starter... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg bruker uTorrent uten noe problem i Vista.... Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Prøv å legg inn den nyeste µTorrent Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 uTorrent fungerer i Vista, etter min mening er også uTorrent by far den beste torrent applikasjonen. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 uTorrent fungerer i Vista, etter min mening er også uTorrent by far den beste torrent applikasjonen. Second that! Ikke hatt et eneste problem med uTorrent i Vista Business x64 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har ikke hatt noen problemer med µTorrent og 64-bits Vista Home Premium OEM. Eneste "problemet" jeg forsåvidt har opplevd er at notisboksene som dukker opp i systray når f.eks en torrent er ferdig nedlastet ikke dukke opp i Vista slik de gjorde i XP. Men når det gjelder stabilitet, hastighet, ressursbruk, m.m. er µTorrent absolutt å anbefale på både 32-bit og 64-bit Vista. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har ikke hatt noen problemer med µTorrent og 64-bits Vista Home Premium OEM. Eneste "problemet" jeg forsåvidt har opplevd er at notisboksene som dukker opp i systray når f.eks en torrent er ferdig nedlastet ikke dukke opp i Vista slik de gjorde i XP.Men når det gjelder stabilitet, hastighet, ressursbruk, m.m. er µTorrent absolutt å anbefale på både 32-bit og 64-bit Vista. Jeg for også opp den boksen jeg.. Vista x64 ultimate uTorrent er etter min mening også den beste applikasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå