LucarioX Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Klarte å endre på icon-størelsen for alle iconene på skrivebordet på en eller annen måte. Nå er alle iconene i feil størelse, blir derfor elendig oppløsning. Dette fører altså til at at startsmenynen og skrivebordet ser litt merkelig ut. Vil ha tilbake de skarpe/pene iconene slik det var! Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) høre ut som om du bare har skiftet oppløsningen på skjermen din høyreklikk på skrivebordet og velg egenskaper, og gå til den siste arkfanen ("skjermegenskaper" eller noe)og dra opp den "slideren" til 1024x768 eller 1280x1024 eller 1600x1200 Endret 19. februar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Høyre klikk på skreivebordet -> vis -> der kan du endre str. Eller om du har Vista kan du ta Ctrl + "scroll". Edit: Mulig det er det som SirAmp nevner over. Endret 19. februar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Oi, det var jammen raske svar! Er ikke oppløsningen på skjermen det er noe feil med dessverre, er "iconene". MR.Anki: Hmm, er ingen "vis" knapp når jeg høyreklikker på skriverbordet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva slags OS kjører du? Du kan ikke komme med et screenshot? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Se i emnetittel Bruker også Vista Transformation Pack som fungerer glimrende på den maskinen, aldri vært noe tull med programet og har brukt det lenge nå. Men det har vel ikke noe med saken å gjøre. Problemet dukket opp etter at jeg justerte på et eller annet i et merkelig program som lå i maskinen. Kunne ikke endres tilbake der Edit: Det "merkelige" programmet som herpa iconene mine heter visst "styler". Endret 19. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har du prøvd å restartet maskinen? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja. Blir ikke bedre av det. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 prøv dette: http://www2.whidbey.net/djdenham/IconFix.htm lykke til Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 prøv dette: http://www2.whidbey.net/djdenham/IconFix.htm lykke til Hjalp ikke det heller dessverre. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå