dimetho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har litt problemer med å bli klok på om hvilke hovedkort som kan brukes til å flashe en XBox360, og hvilke som ikke kan brukes til det. I PCen min har jeg et A8N-SLI Premium-hovedkort, og i beskrivelsen på hjemmesiden (http://no.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&l4=0&model=539&modelmenu=1), så står det; "SATA 3Gb/s: A8N-SLI Premium supports next-generation SATA hard drives based on the new SATA 3Gb/s storage specification. Furthermore, the chipset has two dedicated SATA controllers delivering more scalable performance and doubles the bus bandwidth for fast hard drive data retrieval and saves." Greit nok, der står det at hovedkortet har "two dedicated SATA controllers", noe som de guidene jeg leser forteller at behøves for å kunne flashe Xbox360'en. Men problemet mitt, er at jeg kom over en liste, en veldig kort en, hvor det stod om hvilke og hvilke hovedkort som ikke støttet flashing gjennom SATA controller. Hovedkortet mitt var ikke nevnt noe sted, dog så stod det at hvis ikke hovedkortet mitt var nevnt, så var det ikke store sjansene for at det ville fungere. Mesteparten av de guidene jeg leser er ganske dårlige til å forklare om akkurat dette, samt ifra sommeren 2006, noe som er gammel. Spørsmålet mitt blir; kan jeg flashe Xbox360'en min? Vær så snill å begrunn svarene. På forhånd takk! Oh, og forresten så har jeg en Thosiba / Samsung dvd-drive (har ikke åpnet Xbox'en enda). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå