Gå til innhold

Koble PC til TV, hakke bilde

Anbefalte innlegg

Hei, har en Samsung 40" M87, koblet først til min laptop via VGA kabelen og opplevde hakkete bilde øverst og nederst.

Dette er ikke noe som skjer hele tiden, men kommer kanskje 1 gang i minuttet+., virker egentlig litt random. når jeg mener hakkete mener jeg at det kommer 2 striper som er ca 4cm i høyden og går over hele bredden. bildet henger i et par millisekunder, men nok til at det irriterer meg. Kan nesten virke som et noen linjer er 1080i i deler av bildet, bare veldig veldig merkbart.

Tenkte kanskje at det var VGA kabelen som ikke var bra nok, så koblet til broren min sin laptop som har HDMI men opplever det samme der. Har

Noen som har opplevd lignende, eller har noen anelse om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd med dyrere kabler fra anerkjente merker?

Det måtte jeg gjøre når jeg skulle få best bilde fra DVI - HDMI.

Brukte først bandridge, men bildet ble dårlig. Kjøpte Monster, og det fungerte perfekt.

Bare et lite tips om at dyrere kabler faktisk KAN være bedre :)

Lenke til kommentar

Kjører 1920*1080, prøvd fra 2 forskjellige laptopper.

å kjøre windows generelt går bra, men det er når jeg fyrer opp film det begynner å hakke i deler av bildet i noen millisekunder(Men nok til at det er irriterende).

Når jeg kjører denne oppløsningen på laptop skjerm fungerer det ypperlig.

til "fredrikru", nop, kun prøvd en VGA kabel og en basic HDMI kabel, men som det blir nevnt her er det digitalt, så spiller ingen rolle. Men det fungerer fint i perioder, men plutselig skjer det, virker veldig random! :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...