Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dødt sexliv som tærer på forholdet

Gjest Folken84

Anbefalte innlegg

Gjest Folken84

Ønsker kommentarer/synspunkt på det som har begynt å utvikle seg til et problem i samlivet til meg og min samboer.

Vi har hatt sex én gang dette året (noe hun påpeker ganske så ofte). For henne har dette vært et problem lenge, mens det for meg har vært et mindre problem. Jeg ser nå at det begynner å bli mer og mer tydelig at dette skaper utfordringer i vårt forhold. Saken er at jeg nok ikke er tiltrekt seksuelt, men at jeg elsker henne over alt på denne jord. Ekstra kilo og andre grunner er med på å avgjøre dette noe uheldige utgangspunktet. Jeg ser vel dessuten lite som kan tyde på at denne lysten skal komme tilbake til meg.

Tankene går naturligvis til alternative løsninger, både for henne og meg. Samtidig vet jeg at dette nok at dette er et svært risikabelt alternativ for oss begge (har ikke pratet om dette). Det kan vel trolig drepe et forhold ganske kjapt, hvor enn bestemt man er på at forholdet skal lave). Våger man slikt? Det går litt i perioder med meg; det er jo bare kropper, følelser holdes utenfor, men slik er det vel neppe? Andre ganger tenker jeg at jeg vil eksplodere ved å vite at en annen mann penetrerer den jeg elsker. Skal man ta det primitivt, dyrke våre seksuelle drifter hver for oss og lage en ordning eller er dette (som jeg mistenker) svært risikabelt, at man skal holde seg langt unna slike ytterpunkter?

Noen som har vært i tilsvarende situasjoner som kan prate om erfaringer, løsninger? Dette blir verre og verre for hver dag som går.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...