ErickH Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Hei alle sammen! skal gå å skaffe meg en ny pc snart og har i den forbindelsen kommet borti "Komplett Din Side PC - Februar" http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10309 Hva syns folk om den? pc er til vanlig bruk og litt til spilling men er absolutt ikke sånn der heavy gamer liksom....og jeg skal koble pcen mot 46 LCD slik at jeg kan se film jeg laster fra nettet! Har noen på forum forslag til videre modifikasjon på den pcen? Svar mottaes med takk! Hilsen Erick Endret 20. februar 2008 av ErickH Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei alle sammen! skal gå å skaffe meg en ny pc snart og har i den forbindelsen kommet borti "Komplett Din Side PC - Februar" Hva syns folk om den? pc er til vanlig bruk og litt til spilling men er absolutt ikke sånn der heavy gamer liksom....og jeg skal koble pcen mot 46 LCD slik at jeg kan se film jeg laster fra nettet! Har noen på forum forslag til videre modifikasjon på den pcen? Svar mottaes med takk! Hilsen Erick Synes den pc-en ser veldig kul ut, hadde kjøpt den om jeg hadde hatt råd akkurat nå. Kabinettet er blitt kåret til beste blandt mange andre på www.hardware.no Tror ikke du trenger å modifisere noe på den når du ikke skal spille noen tunge spill. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Komplett DinSide Pc, Multicom sin og Datakjeden sin vil det komme en test av på DinSide data i næreste fremtid, den er ikke kommet ennå, men bare skjekk innom DinSide Data fra tid til annen Lenke til kommentar
ErickH Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Hei alle sammen! skal gå å skaffe meg en ny pc snart og har i den forbindelsen kommet borti "Komplett Din Side PC - Februar" Hva syns folk om den? pc er til vanlig bruk og litt til spilling men er absolutt ikke sånn der heavy gamer liksom....og jeg skal koble pcen mot 46 LCD slik at jeg kan se film jeg laster fra nettet! Har noen på forum forslag til videre modifikasjon på den pcen? Svar mottaes med takk! Hilsen Erick Synes den pc-en ser veldig kul ut, hadde kjøpt den om jeg hadde hatt råd akkurat nå. Kabinettet er blitt kåret til beste blandt mange andre på www.hardware.no Tror ikke du trenger å modifisere noe på den når du ikke skal spille noen tunge spill. takk for svar!! hehe ska kanskje også kjøre noe tunge spill også men er ikke altfor krevende til grafikken liksom....men forresten hvis jeg ska kjøre tunge spill hvilke grafikkort skal jeg velge da? (hehe bare for å ha mulighet åpen....dårlig vane det her) Hilsen Erick Komplett DinSide Pc, Multicom sin og Datakjeden sin vil det komme en test av på DinSide data i næreste fremtid, den er ikke kommet ennå, men bare skjekk innom DinSide Data fra tid til annen hvordan vet du det? vet du også når testen kommer som ca? har ikke særlig lyst å vente dn til sommer liksom.... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Husk å få med en DVI - HDMI kabel i passende lengde da det gir absulutt best bilde på TV'n. Lenke til kommentar
ErickH Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Husk å få med en DVI - HDMI kabel i passende lengde da det gir absulutt best bilde på TV'n. hmmm...lurer også litt på det der med hdmi vs dvi....hva er forskjell? hvordan er det med en hdmi til hdmi til LCD? Lenke til kommentar
ErickH Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 hei! Hvis jeg skal være litt fremtidig rettet og vil at pcen skal vare litt lengre, vil det ikke være lurt å bruke et SLI HK som støtter to grafikkort? kan kjøpe en middelsgrafikkort nå og en bedre en i framtiden hvis behov skal melde seg? Hva syns dere ekspertene? er ganske blå når det gjelder utvikling i det siste.....:S Hilsen Erick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå