GLN Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tenkte på å prøve å lage en softbox og knipse et par bilder, så hørte/leste jeg fra en plass noen som hadde laget en egen softbox hjemme. Funker det å ta hvite laken og lage som en boks, med 2 eller flere arbeidslamper(500W) eller andre lignende halongen lamper? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kun en måte å finne ut det på Lenke til kommentar
Totto Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kun en måte å finne ut det på Eneste jeg tror du må passe på, er at det ikke blir for kort avstand mellom lampene og lakenet. Har hørt om laken som tar fyr pga varmeutviklinga fra arbeidslampene.. Søk forresten på DIY Softbox på google, så finner du oppskrifter på noen kurante greier.. Fant en side som hadde en stor softbox til arbeidslamper, og også ett "produkt-telt" til produktfoto.. Skal se om jeg kan finne den igjen.. -t Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 slik kan du f.ex gjøre det : http://www.flickr.com/photos/placbo/304415249/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå