hifiking Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg fikk tak i en spole med spectra tråd, men den er ca like tykk som en tanntråd. Men iom at jeg ikke trenger 2km tanntråd tenkte jeg at jeg skulle lage noen korte tau, 3-4 m lange biter. Noen som kan noen enkle teknikker for å lage tau, eller hvordan man kan lage seg noe enkelt utstyr å lage det med? Fletting utgår. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis du skal ha noe enklere en fletting og spleising, så kan du alltids: Dra ut 12-15m tanntråd Legge denne dobbelt Feste den ene enden i passende innrettning Feste den andre enden i en drill Spinne tråden uten å spinne så mye at den krøller seg.(Dette ser du) Legg deretter strekket dobbelt igjen og halvdelene vil bunte seg sammen. Vips: Latmannstau Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Genialt, tenker jeg modifiserer den planen litt, spinner opp 3-5 deler og så samler de. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du kan godt sende litt gratis tanntråd til meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå