jollis Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Reinstalerte Vista (Home Premium) Idag. Har lagt inn igjen,Norman Security suite. (Norman Antivirus som det het før) Men Sikkerhetssenteret i Vista sier følgende. Fant ingen antivirusprogrammvare! Det samme står det om Windows Defender. Har jo brukt begge programmene idag Så de virker tydeligvis? Om det hjelper noe, Så tok instalasjonen unormalt lang tid. konfigurering av oppdateringer tok flere timer!! Noe jeg har opplevd før også. Men har ikke hatt problemer med å se antivirus i sikkerhetssenteret før. har avinstalert Norman og innstalert Avast,Antivirus men problemet vedvarte. Så nå er Norman tilbake på plass.. legger med noen bilder som viser litt av problemet. Alle svar mottas med takk. Endret 4. mars 2008 av Jollis Lenke til kommentar
jollis Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Bump. Etter ett døgn vel og merke Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har valgt alternativet om at jeg har egen antivirus og egen brannmur, og så har jeg slått av windows sine. Lenke til kommentar
jollis Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg har valgt alternativet om at jeg har egen antivirus og egen brannmur, og så har jeg slått av windows sine. Har ikke valgt det enda. Men tror jeg skal gjøre det samme. Kanskje dette løser seg med Servicepakke 1. Som kommer nå til våren? (Tviler vel egentlig på det) Endret 25. februar 2008 av Jollis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå