oya Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 det eneste jeg kommer på er at du kanskje klarer å finne en større sylinder eller sette inn en motor fra 100cc piaggio zip, er redd for at du ikke klarer presse noe mere ut fra den motoren. Ikke uten store modifikasjoner. Vet man kan trimme 4 taktere men jeg kan så si ingenting om det, vet det er endel om 4 takt trimming på www.mopedportalen.com den siden er nede akkurat nå. Vil anbefale deg å ta turen dit og lage en ny topic der når den kommer opp igjen. husk at den mopeden din tilsvarer ca 25cc vanlig moped. Haha, herlig. Takk for svar Synes da ikke den gikk så dårlig, får 50 på strak mark, grei aks, men litt treg i bakkene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg håper du ikke tror jeg erter mopeden din, bare sa det jeg bare tenker at å få 100% effektøkning så sitter du med en 50cc 2 takt. Ja, det er vel mulig for å klare rundt 60 men noe mere enn det tror jeg blir vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 prøv å se etter en trimsylinder i utlandet eller noe. Lenke til kommentar
oya Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Haha. Ja, får se om jeg ikke får ut den plomben, så får jeg ta det derifra... Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå