Janerikn Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Satt å spelte CoD 4 online, så frøs PS3 og eg slo den av. 15 min seinare slår eg den på, og når eg skal logge inn på PSN får eg feilmelding "Bruk av Playstation Network har blitt suspendert. Prøv og logg på igjen senere". Prøve å logge på seinare vil sannsyneligvis ikkje fungerer. Noen som veit kva som skjer og kva eg må gjere? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hmm, testet her nå, får samme melding. Det er vel noe oppdatering på gang på EU PSN. Virker å logge på USA. Kanskje de driver og legger inn Home Beta... Lenke til kommentar
Tarnmaiin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 ser ut til at de har fikset det fikk samme meldingen for 5-10 min siden, og det virker fint nå Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Jepp, fungerer her og no. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hmm, testet her nå, får samme melding. Det er vel noe oppdatering på gang på EU PSN. Virker å logge på USA. Kanskje de driver og legger inn Home Beta... Eller kanskje de gjør klart for en aldri så liten Software update? Trenger jeg å nevne ordet "Ingame XMB" ..? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Det var sånn i Canada og. Endret 19. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dette var vel også et problem sist det kom en oppdatering. Kanskje det er en like rundt hjørnet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå