memynita Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noe jeg kan gjøre med det eller må den på reperasjon??? Lenke til kommentar
Jung Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noe jeg kan gjøre med det eller må den på reperasjon??? Høres mest sannsynlig ut som slitte bremseklosser. Kan enkelt skiftes selv, viss du kan å skru litt;) Lenke til kommentar
memynita Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 den er jo bare en uke gammel Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da står de nok bare litt skeivt. hva mener du men hyling? At de 'subber' litt eller at det hviner skikkelig når du kjører? Lenke til kommentar
memynita Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Da står de nok bare litt skeivt. hva mener du men hyling? At de 'subber' litt eller at det hviner skikkelig når du kjører? som en konstant hylelyd,hyler ikke når jeg bremser. er mest mens jeg kjører Lenke til kommentar
Jung Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Da står de nok bare litt skeivt. hva mener du men hyling? At de 'subber' litt eller at det hviner skikkelig når du kjører? som en konstant hylelyd,hyler ikke når jeg bremser. er mest mens jeg kjører Da høres det ut som selve skiven kan være skjev/bendet da vil skiven støte borti klossene å skape en hvinelyd. Du kan jo se ved å trille scooteren sakte mens du ser på skivebremsen da ser du om den er skjev. Siden det er en ny scooter har jeg mest tro på at den er skrudd på skjevt enn at den er bendet. Men kan jo være bendet i transport? Kan jo kansje gå på garantien? Er gratis å spørre om det vertfall;) Håper dette hjelper:) EDIT: Kan også for all del være framhjulet som ikke sitter riktig på plass! Endret 19. februar 2008 av Jung Lenke til kommentar
memynita Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Da står de nok bare litt skeivt. hva mener du men hyling? At de 'subber' litt eller at det hviner skikkelig når du kjører? som en konstant hylelyd,hyler ikke når jeg bremser. er mest mens jeg kjører Da høres det ut som selve skiven kan være skjev/bendet da vil skiven støte borti klossene å skape en hvinelyd. Du kan jo se ved å trille scooteren sakte mens du ser på skivebremsen da ser du om den er skjev. Siden det er en ny scooter har jeg mest tro på at den er skrudd på skjevt enn at den er bendet. Men kan jo være bendet i transport? Kan jo kansje gå på garantien? Er gratis å spørre om det vertfall;) Håper dette hjelper:) Takker for svar Endret 19. februar 2008 av memynita Lenke til kommentar
memynita Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 er visst ikke noe med bremsa,kommer fra en ring som rundt navet på framhjulet,aner ikke hva den heter Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er visst ikke noe med bremsa,kommer fra en ring som rundt navet på framhjulet,aner ikke hva den heter En "ring/skive med hull i"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå