cs_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei, Jeg har en DVD med feil Sone, så jeg får ikke spilt den på DVD-spilleren. Lurer på om det er noe bra freeware som lar meg brenne det om til en annen sone? Slik at det fungerer på dvd-spilleren igjen. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vet ikke om det er mulig på din spiller, men jeg lastet ned en fil, som jeg brant på en cd, som "hacket"/åpnet muligheten til å spille av alle soner. Nå kan jeg se på filmer kjøpt i USA Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Er klar over at det er muligt å gjøre det, men vil helst bare skifte sone på cd-en. Takk for tipset likevel. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 dvdfab, når filmen er rippet må du redusere størrelsen for å få plass på en vanlig dvdplate(filmen er sikkert på en dvd9 plate), til det kan du bruke dvdshrink. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 dvd43 kan vel også kanskje brukes? http://www.dvd43.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå