Morka Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heisann. Har bladd igjennom bruksanvisningen nå, men det er en kjapp ting jeg ikke finner svaret på. Hvordan setter man hva slags tilkoplingspunkt den skal bruke automatisk når den skal ut på nettet? Slik den er nå bruker den automatisk Telenor-3Gen, mens jeg vil den skal bruke WLAN-et mitt, som jeg har satt opp. Den andre tingen jeg lurer på er hvilkne msn-klienter som funker på den. Har prøvd meg litt frem og tilbake, men har ikke hatt noe hell her. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 live meesenger funker perfekt for meg.. men det første veit jeg ikke da jeg ikke har lagra noe form for å koble til nett over mobil nette.. skal se om jeg ikke finner link til deg jeg.. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Nå har jeg E65, men regner med det samme på E51... Start webleseren og når den søker etter tilgangspunkt og gir en liste med valg så velger du wlan-et ditt. (Dersom standard er telenor internett starter den direkte) trykk på "valg" og deretter "instillinger". Under "Tilgangspunkt" velger du "brukerdefinert" og så velger du wlan-et ditt. Da vil den allid bruke wlan, untatt dersom du ikke er hjemme, da vil du få feilmelding. Jeg har valgt "alltid spør" under "tilgangspunkt" da kan jeg velge wlan hjemme og på jobb, og jeg kan velge 3G når jeg ikke er hjemme, det tar riktignok 3-4 sekunder ekstra hver gang, men det er ikke noe problem for meg. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Aaah, nydelig. Takk, _troffen_ Endret 20. februar 2008 av Morka Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect der har du en link til live messenger men om den funker veit jeg ikke husker ikke hvor jeg lasta ned hen.. men det er bare å søke på google live meesenger mobile for s60 v3 sorry at jeg ikke kom med link men nette mitt var driit tregt så jeg orka ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå