Gå til innhold

Overklokke pc !!!


HoZZy

Anbefalte innlegg

Hvilken pc er best for 10000 kr?

MaX overklokking !!! :woot:

 

En som sa dette:

Hovedkort: EPOX 8RDA+

CPU: XP1700+ Thoroughbred Unlocked Super Extreme Stepping

Ram: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2 ECC

Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)

 

Er dette bra ting?

Hvilke andre ting bør eg kjøpe? husk pris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville ikke kjøpt denne cpun --> CPU: XP1700+ Thoroughbred Unlocked Super Extreme Stepping

 

etter det jeg har hørt får du kjøpt den i dannmark som nærmeste sted, og koster en xp2100 koster ca like mye som en xp1700 me super stepping, og kan clockes litt lengre, så gå for en xp2100 i steden..

Lenke til kommentar
ville ikke kjøpt denne cpun --> CPU: XP1700+ Thoroughbred Unlocked Super Extreme Stepping

 

etter det jeg har hørt får du kjøpt den i dannmark som nærmeste sted, og koster en xp2100 koster ca like mye som en xp1700 me super stepping, og kan clockes litt lengre, så gå for en xp2100 i steden..

 

Hvilken xp2100 du snakker om?

unlocket? osv..

Lenke til kommentar
ville nok ha gått for Pentium 4 i så fall, hvis jeg var deg

 

Fyren vil åpenbart ha AMD. Har gutten bestemt seg har han bestemt seg og da er det ikke noe vits i å komme med ett så usakelig innlegg som dette bare fordi du kanskje liker Intel bedre.

 

Du er litt på viddene eller? :roll:

usaklig innlegg?? Selv om han har bestemt seg for AMD så kan vel andre komme med forslag som faktisk innebærer at han kanskje bør velge INTEL uten at du skal beskylde folk for å være usaklige....

 

Det er rett og slett du som er usaklig, eller dum kanskje? At det går an. :roll:

Lenke til kommentar

xp2100 kan clockes minst like langt vanligvis, men det forutsetter hk som kan låse opp multiplayeren, hvis du ikke gidder å gjøre det selv da....

 

btw: den xp1700 med super steppting stod det greier opp til 2400mhz, men det er hvis du er heldig, og det stod at VANNKJØLING er et must!

xp2100 kan clockes ca like langt med vanlig viftekjøling..

Lenke til kommentar
Microplex selger Thermaltake Aquarius II for kr 1295,-  

3dfxcool selger AMD Magnum 390 Water kit, må da i tillegg ha radiator som Black ice pro og 120mm Enermax blir da samlet kr 1660,-

 

Er det samme hvilket eg kjøper eller er det stor forskjell på vannkjøling?

Lenke til kommentar

Skal ikke si for sikkert men tror nok Amd Magnum er bedre, kjøleblokka ser ut til å være av høyere kvalitet. Men skal du ha max kjøling som sprenger budsjettet så er Vapochill det ultimate for kr 4000,- Du vet jo dyrere jo bedre :D jo mer du overklokker jo mer hårete kjøling.

 

Skal du gå for vannkjøling les guider av det på nettet, krever litt kunnskap.

 

Edit: Ang. Magnum settet må jo ha vanntank også det blir da kr 400,- ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...