Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Tittet gjennom kameraet til en kamerat her om dagen. Det var bilde av dama mi som kysset ei annen jente på en fest jeg ikke visste at hun hadde vært på. han "kameraten" er keen på dama og jeg lurte litt på hva faen han har bilde av ho for. I morgen og Torsdag skal hun og ei venninne være hjemme alene med alkohol, og jeg er svært redd de får gutter på besøk. Eller jeg er sikker på det. Forholdet generelt har ikke vært på topp i det siste, vet ikke helt hvorfor, men jeg er bare så fryktlig redd hun kommer til å gjøre noe dumt snart. Noe jeg kan si til henne? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Snakk med henne om hva du vet og hva du frykter. Konfrontér henne. Å gå rundt grøten hjelper ikke hvis du ønsker at forholdet deres skal være bra. No offence: Men å ta til diskusjon.no fremfor å bare snakke med henne sier egentlig sitt. Lykke til! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva du enn gjør, ikke gjør som meg og nekt henne å dra. Det vil hvertfall skrante på forholdet. Du har ikke annet valg enn å stole på henne eller dra dit selv. Skikkelig lei situasjon dette, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Takk Myst. Vet ikke hvorfor, men jeg innså at jeg må stole på henne. Jeg må prate med henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå