rambogutt Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei ! Noen som vet eller kan hjelpe meg med hvor jeg får kjøpt Høen lyspærer til bil ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kansje du skal revurdere å kjøpe Höen. Ikke spesielt god omtale i denne tråden (Edit: De kan i hvert fall kjøpes på www.hoen-usa.com) Endret 19. februar 2008 av k-orm Lenke til kommentar
rambogutt Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Ok. Har du noen andre forslag til hvilke pærer jeg får bra lys av? Vil gjerne ha noe som gir ganske bra lys. Lenke til kommentar
rambogutt Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja det lyser bra men vet ikke om jeg vil legge så mye penger i det ! Har en VW Touran som jeg skulle hatt litt bedre lys på. Får sette på 2- 1000 metere . Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja det lyser bra men vet ikke om jeg vil legge så mye penger i det ! Har en VW Touran som jeg skulle hatt litt bedre lys på. Får sette på 2- 1000 metere . Ekstra fjærnlys? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har en kontakt i VACN som importerer. Jeg er meget fornøyd med mine. Parklyspærene har kjente feil, og disse får man byttet lett. H7 pærene mine har lyst over 30 000km. Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 eller du kan kjøpe et sett Osram Night Breaker eller Philips X-treme Power pærer. har montert førstnevnte i fjernlysa mine, og har fått kjempebra lys på ubelyste veier, som det er mye av her rundt omkring! kommer til å montere samme type i nærlysa og, for å få bedre lys der. anbefaler deg å prøve det, men det koster 3-400 kr for settet... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå