DraZeN Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 I`m back people , and now modded! Lurer bare på hva dere syns om elgmodden min ! Fikk kule croyfer til å legge ut bildene for meg så jeg vet ikke om dem er kommet enda , www.home.no/croyfer Jaggu har det ikke sneket seg inn en elg på de elgmod bildene! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Får ikke frem elg bildene : Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 stakkar da. ikke teip han fast, bruk heller kjetting Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 I`m back people , and now modded! Lurer bare på hva dere syns om elgmodden min ! Fikk kule croyfer til å legge ut bildene for meg så jeg vet ikke om dem er kommet enda , www.home.no/croyfer Jaggu har det ikke sneket seg inn en elg på de elgmod bildene! Christ, kan ikke folk på forumene lære seg å bruke et program som kan skalere ned bilder ? start->run->imaging.exe elns burde holde. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Skal tenke på dem med kjetting , måtte teipe rundt beina , for så å legge dobbelsidig teip under ham! Ikke komprimere bilder! Komprimere bilder er for folk som ikke har lyst til at folk skal se den dårlig lakkinga , d dålig laga vinduet osv! Lenke til kommentar
worldin Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 nei komprimering er for folk som vil at andre folk i det hele tatt skal gidde aa se pa ade bildene , de er sikkert ikke verdt 1mb en gang siden jeg har teit GB sperre , utrulig teit aa ha bilder med 1mb da , tenk paa folk med modem ?! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Enig, 1 MB er fullstendig på trynet for sånne bilder. Tror du virkelig folk med modem/ISDN gidder å sitte å vente i 2-3 minutter for å se på ETT bilde? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Bilder som er på 480x320 er like innholdsrik som 1600x1200 syns jeg, bilder på 1mb er bare teit. Folk generellt burde kanskje ha mindre oppløsning på bildene deres. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg skal forminske de bildene når jeg kommer inn på ftp.... Sorry mac's... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 verste med å ikke bruke komprimering er at folk ikke kan se helheten da de må bla seg frem og tilbake i bildet Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Store og små bilder ute nå... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 ja, jeg gidder ikke å bruke 0.1% av min månedlige gb på å se en forbanna bamse! ta heller og komprimer bidene! det er ikke så vanskelig, til og med søstra mi ville klart det! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skal tenke på dem med kjetting , måtte teipe rundt beina , for så å legge dobbelsidig teip under ham! Ikke komprimere bilder! Komprimere bilder er for folk som ikke har lyst til at folk skal se den dårlig lakkinga , d dålig laga vinduet osv! Ps! I tillegg til at det ikke akkurat så noe særlig ut, tror jeg det kan være skummelt å ha et syntetisk tekstil så nær hovedkort/agp/pcikort. Prøv å gnikke bamsen litt mot hodebunnen din, så skjønner du hva jeg mener... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Den elgen kan jo ikke ha det bra der Synes du skal få han ut så fort som bare mulig. Dakkar liten Lenke til kommentar
alienware Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 stakkars elg skal han sitte der for altid. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 dakar gulle gulle :D:D haha det er en av de teiteste 'moddene' jeg har sett, men f*en så artig den var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå