dan83 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hei jeg lurer på åssen man kan se om skjermen på en lapptopp er god? Jeg har en acer aspire 5613, og skjermen virkes bra ut den...men har merket at det er slik "gjennkinn" på bokstaver,spesielt i PDF, hvis man ser nøye etter!? Mulig jeg bare er veldig pirkete nå og at dette er helt normalt, men kan ikke huske at det var slik på min stasjonære skjerm, til min tidligere stasjonære pc!? Det jeg mener er, hvis man ser på en bokstav, så kan man se et lite svakt sort felt rundt bokstaven, det er som om det er en slags skygge av selve bokstaven!? Men dette syntes mest i PDF format som sagt, så mulig adobe reader frembringer dette mye!? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Dette skjer med grunn, det kalles tekstskygge og har ingenting med kvaliteten på skjermen å gjøre, men heller for å gjøre det behaglig for øyet å lese og å se på. Leif Endret 19. februar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå