Trondgh1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heisan. Fant ut at jeg i halvfylla her forleden har satt sikkerhetspassord i IE av en eller annen grunn, har ingen anelse om hva det er. Nå er ikke det noe problem for surfing, jeg bruker kun Firefox til det, men enkelte spill som har nyheter på loginscreen, eller programmer som har nyheter/oppdateringssider som popper opp fungerer dårlig, siden de prøver å bruke IE, men sensuren lar dem ikke vise siden. Er det mulig å fjerne passordet på noen måte, uten å måtte installere på nytt/formatere? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Prøvd å installere IE på nytt? Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Prøvd å installere IE på nytt? Ja, det hjalp ikke. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 har du prøvet å tilbakestille IE ? verktøy>alternativer for internett>fane:avansert>tilbakestill lykke til Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fant ut at jeg i halvfylla her forleden har satt sikkerhetspassord i IE Du synes vel selv at du surfet for mange tvilsomme sider Virker ikke tilbakestill. Så prøv dette. Sett tilbake til en tid før du var halvfull. Start->kjør Lim inn fet tekst %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe Endret 20. februar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Kjørte restore 2 måneder tilbake, men det hjalp ikke. Jaja, må vel kanskje installere windows på nytt for å bli kvitt jævelskapen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det ble tatt opp for en stund siden....finnes mange ulike alternativer for å finne pasord under stjerner. Se link.. https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t689635.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå