Dammed Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Har tenkt på å kjøpe en Tagan TG900-U95, men store broren med 200W mer har blitt målt til skremmende 46,7DB... Link: http://www.guru3d.com/article/content/410/6 Så tok jeg og åpna en 380W PSU som jeg har. Og der så det veldig lett ut å bytte vifte, skru ut 4 skruer, lodde av kablene som går fra PSU'en til vifta og så lodde kablene over på en ny vifte. Men er det mulig å gjøre dette i en TG900-U95? Hvis ja, hvor mye luft må viftene bevege? Det er 2 vifter på 80mm, 1 inn, 1 ut i en 900W PSU. Trenger svar så fort som mulig! Endret 19. februar 2008 av dammed Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 hmm, mange svar her ja. Ingen som vet, har søkt litt vet at det er mulig. Men har noen gjort det i en Tagan PSU? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I de Psuene jeg har byttet vifte i så plugget jeg vifta bare rett i min vifte kontroller Og i de fleste tilfellene sp var det en 3pinns kontakt inne i psu som vifta var koblet til så er ganske lett uansett. Går sikkert helt fint i en Tagan Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor ikke bare kjøpe en PSU som bråker mindre ut av boksen? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 hvorfor skal jeg betale 1800kr for ny psu som gir 900-1100W, når jeg får meg en brukt en til halve prisen, hvor jeg fortsatt har 2 år til på garantien? Men ja regner med at det er null problem, fikk nettopp tak i et bilde av en slik Tagan PSU uten "topplokket" slik at man så komponentene til PSUen, ser ikke ut som det er veldig trangt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå