Gå til innhold

Kulturo: Paris-film presterer rekorddårlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomme er jo at Christine Lakin er uendelig mye diggere enn Paris Hilton.

Flirte godt av denne formuleringen:

It's not like Paris Hilton to rise above her material, but "The Hottie and the Nottie" sinks so low that all she has to do is stand upright.
Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hun fortjener det så jævlig. Håper virkelig karrieren går i dass. Når man er en så dårlig skuespiller, så fortjener man ikke bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Hun fortjener det så jævlig. Håper virkelig karrieren går i dass. Når man er en så dårlig skuespiller, så fortjener man ikke bedre.

Skuespilling er kanskje ikke hennes sterkeste side, men hun er flink til mye annet :-)

Lenke til kommentar

Jeg ler like godt hver gang en talentløs kjendis prøver å lage film :rofl:

Skuespilling er kanskje ikke hennes sterkeste side, men hun er flink til mye annet :-)

Det er nok bare en ting hun er flink til - men det tror jeg ikke vi skal diskutere her på forumet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Jeg ler like godt hver gang en talentløs kjendis prøver å lage film :rofl:

Det er nok bare en ting hun er flink til - men det tror jeg ikke vi skal diskutere her på forumet :)

Akkurat

Lenke til kommentar
Paris Hiltons siste film hadde amerikansk premiere i helga, og er allerede den filmen som har absolutt lavest score på IMDbs filmliste.

Les mer

Paris Hilton er det teiteste, dummeste kvinnemennesket jeg noen gang har kjent til, og jeg håper hun forsvinner fra rampelyset, og aldri kommer tilbake.

Hun er jo ikke pen engang!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...