Gå til innhold

Faktureringsprogram til Linux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg du spurte om et faktureringsprogram, men min erfaring er at man kommer langt med en fakturamal i en tekstfil der man gjerne lett lager en pdf av tekstfilen dersom man skal sende en e-postfaktura. Sammen med en kalender og litt logisk folderstruktur kan du da holde orden på fakturaene på en veldig enkel måte. I tillegg har du full portabilitet til andre systemer.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt et slikt program selv.. Har ikke funnet stort, og det lille jeg har funnet har vært heller ubrukelig.. kikket på GnuCash, som etter det jeg kunne se hadde en heller håpløs norsk oversettelse.

Kunne også gått med en fakturamal for OpenOffice.. men det var det å finne det, da..

Edit: Jeg fant en mal for MS Office/Excel på Microsofts sider (Office online), men jeg får ikke lov til å laste den ned :

Operativsystemet oppfyller ikke systemkravene

Malen kunne ikke lastes ned automatisk da operativsystemet ikke oppfyller kravene for å laste ned Office Online-maler.

Hipp hurra... :wallbash:

Edit edit: Fikk den ned likevel, var bare "automatisk nedlastning" som ikke virket.. det var en link å klikke på lenger ned :p

Link

Det er en .cab-fil, så man må pakke den ut med cabextract, inni er det en .XLT-fil (Excel template), som OpenOffice klarte å åpne uten problemer.

Endret av Sokkalf^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...