Carman Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjøpte meg en Nokia 6110 Navigator i går... den har innebygget GPS (route 66)... men det er ikke noe kart på den... Hva gjør jeg? Er det noen som har hatt det samme problemet? vet ikke om dette er riktig setd å skrive det, men prøver meg... Takk, for seriøse svar... Carman :] Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Flott mobil! Har samme selv Har du kjøpt den brukt? Da er kanskje kartene slettet av den forgje eieren Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 kjøpte den helt ny.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dersom du har kjøpt den ny i butikk, får du be butikken skaffe kartene som var på minnekortet. De kan ikke lastes ned fra Nokia, slik som Nokias egne kart kan. Kartene ligger normalt på minnekortet, og 6110 skal kunne kjøre navigasjon med dem rett fra boksen. Du har ikke byttet til et annet/større minnekort eller formatert minnekortet som fulgte med? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Dersom du har kjøpt den ny i butikk, får du be butikken skaffe kartene som var på minnekortet. De kan ikke lastes ned fra Nokia, slik som Nokias egne kart kan. Kartene ligger normalt på minnekortet, og 6110 skal kunne kjøre navigasjon med dem rett fra boksen. Du har ikke byttet til et annet/større minnekort eller formatert minnekortet som fulgte med? Jeg har byttet... til et større.. går det ann å få kartene over på et større da? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dersom du har kjøpt den ny i butikk, får du be butikken skaffe kartene som var på minnekortet. De kan ikke lastes ned fra Nokia, slik som Nokias egne kart kan. Kartene ligger normalt på minnekortet, og 6110 skal kunne kjøre navigasjon med dem rett fra boksen. Du har ikke byttet til et annet/større minnekort eller formatert minnekortet som fulgte med? Jeg har byttet... til et større.. går det ann å få kartene over på et større da? ta backup inn på PC-en og overfør tilbake til det nye kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå