orjanmen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Går lærerhøgskolen, og skal nå skrive en individuell oppgave i pedagogikk. (skolerelatert) Men må si jeg er helt tom for forslag til hva jeg skal skrive om. Også greit om det kan være lett å forankre teoretisk, for jeg gidder ikke finne opp kruttet her =) Noen som har saklige forslag? Endret 19. februar 2008 av orjanmen Lenke til kommentar
snillelille Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Går lærerhøgskolen, og skal nå skrive en individuell oppgave i pedagogikk. (skolerelatert) Men må si jeg er helt tom for forslag til hva jeg skal skrive om. Også greit om det kan være lett å forankre pedagogisk, for jeg gidder ikke finne opp kruttet her =) Noen som har saklige forslag? Hva med noe innenfor spes ped? Barn i sorg med tanke på død i familie, skole, venner. Eller barn som opplever omsorgssvikt hjemme? Det er jo veldig relevant og etter min mening fått for lite plass i pensum for grunnutanningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå