schmidt Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hei! Sitter her med denne pc'n p4 2,4 2x256ddrram ati radeon 9100 msi max2 hk Tenkte å formatere pc'en, har to os liggende xp og 2000pro...hvilket bør jeg installere? og I hvilken rekkefølge bør jeg installere drivere og er det noen hensikt å installere dx9? Takker for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Dersom du installerer Windows 2000 slipper du aktiviseringen som Win'XP har. Og du må kontakte MS hver gang du skifter ut maskinvare. Det er kanskje lettest å kjøre Win'2000 Pro... Når du har ferdig installer Windows kan du installere skjermkortdriverene dine og lydkortdrivere dersom XP ikke har gjort det. Det anbefalest at du installerer drivere fra produsenten til skjermkortet siden de i XP ikke har skikkelig akselerasjon. Det er ikke nødvendg å legge in Dx9.0, men gjør det alikevel. Dx9 forbedrer stabiliteten og farten på en del nye spill. Det tar lang tid før spill vil basere seg på den nye dx versjonen, alikevel er det greiest å legge den inn. Du kan installere drivere når du vil. Det er ikke nødvendig å legge inn drivere i en bestemt rekkefølge. Til slutt vil jeg installere drivere til ditt hovedkort, siden de gir enda bedre ytelse og fart Lykke til! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Når du har ferdig installer Windows kan du installere skjermkortdriverene dine og lydkortdrivere dersom XP ikke har gjort det...Du kan installere drivere når du vil. Det er ikke nødvendig å legge inn drivere i en bestemt rekkefølge. Jeg vil nok si meg uenig der. Installer alltid chipsetdriverne først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå