Tonim Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har nettop bygd meg ny pc og kjøpte meg abit ip35 pro HK og quad 6600 pro på HK finnes det en windows basert OC prog som heter uGuru noen som har brukt det på denna prossesoren ? som kan gi meg all dataen jeg skal plugge inn. som sagt jeg er helt fersk:) Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Søkte litt på Google og fant denne tråden i hvert fall. link. Har selv et abit-kort med q6600, men har ikke brukt uGuru til å klokke med. Lenke til kommentar
Tonim Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Søkte litt på Google og fant denne tråden i hvert fall. link. Har selv et abit-kort med q6600, men har ikke brukt uGuru til å klokke med. Hare testet . det bare loser seg kansje jeg skal teste med cpuZ eller bios clock noen som kan det ??? har ikke vert bortig det før . vil nødig ødelegge noe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Søkte litt på Google og fant denne tråden i hvert fall. link. Har selv et abit-kort med q6600, men har ikke brukt uGuru til å klokke med. Hare testet . det bare loser seg kansje jeg skal teste med cpuZ eller bios clock noen som kan det ??? har ikke vert bortig det før . vil nødig ødelegge noe.. cpu-z er ikke et klokkeprogram, en vanlig misforståelse det der... cpu-z brukes til hovedsaklig til og se hvilken hastighet prosessoren kjører på, slik at en får sjekket at overklokklinga gikk riktig og at riktig hastighet ble satt. Bios er forøvrig det aller beste og klokke i, klokking i windows kan ofte føre til stabilitetsproblemer, selv om prosessoren skal klare den hastigheten fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå