AtomicMoog Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Går og venter på at Professor Layton and the Curious Village skal dumpe ned i postkassa, og fryder meg imens over de gode anmeldelsene. Eurogamer slår til med 9/10, og 1UP gir 8,5/10. Elsker spill av denne typen, de er jo som skapt for DS. Flere som gleder seg? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg likte det, men jeg synes puzzles i spillet ble vanskelig på en kjedelig måte. Jeg vil ikke spille et spill som simulerer tentamen i matte på visse tidspunkt. Grafikkstilen og alt slikt er utrolig festlig da, skulle bare ønske de tonet ned den britiske aksenten en liten smule. Kan tenke meg at for folk som virkelig liker en hjernenøtt er dette spillet helt genialt, og det er jo tross alt laget for det markedet. EDIT: Skrivefeil. Endret 19. februar 2008 av Jext Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Kan tenke meg at for folk som virkelig liker en hjernenøtt er dette spillet helt genialt, og det er jo tross alt laget for det markedet. Nettopp det jeg tenker. Jeg synes at puzzles generelt er altfor enkle i de fleste spill, for ikke å snakke om malplasserte. Dette spillet fokuserer jo mer på nettopp bruk av hjernen, håper bare det ikke er FOR vanskelig da. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har spilt spillet en stund, og jeg liker det veldig godt. Her må man faktisk tenke logisk, uten at det blir for vanskelig eller lett. Laytons verden er også veldig koselig og sjarmerende, og man blir lett glad i karakterene. Starten er forresten ganske så imponerende. Masse voice acting og tegnefilmklipp som fikk meg i det perfekte humøret. Professor Layton er verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå