EinarEriksen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Denne kan du ringe med, og den er vanntett til 50 meters dybd Les mer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 En annen funksjon fra urenes verden, er at den lades opp ved hjelp av bevegelse. For eksempel ved at du går. Hva anna ? :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hehe! Ved HEAVY bruk eller at man ikke er på en HEAVY Konsert daglig, så må nok USB kabelen fram sikkert... Hmm. Fin snakketing. Men ikke for meldinger. Kunne tenke meg og ha hatt et blåtann tastatur for meldinger... Minitastatur... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hehe. naughty comment krattlusker. Minitastatur. Artig tanke. å kikke ned på håndleddet, for å se hva du skriver Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Off topic: Jeg ler like høyt hvergang jeg leser den signaturen din Deimos ^^ On topic: Tror det vil se gay ut uansett. Gå å snakke inn i klokka ? værre enn de som går med handsfree i øret 24/7. EDIT; Noen måtte jo ta det Gotark ^^ Syns bare setninga virka så rar, var liksom sånn, "ja, blant annet når du går... : DDDD" Jaaja ^^ Endret 19. februar 2008 av krattlusker Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Å snakke på 50 meters dyp, er vel det siste man vil gjøre? Jeg hadde heller konsentrert meg om å ikke bli spist av Keiko's sønn.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Å lade klokka er vel også det siste man gjør. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja? Derfor trenger man ikke å lade den... siden den går på et batteri konstant ladet av en eller annen form for gyrolader. Den så sabla kul ut faktisk. Hadde enda noen utviklet et skikkelig headset som man kunne bruke til å høre musikk med, med en diskret mic nå, så hadde jo alt vært i boks. [EDIT: Hm, var litt lite minne på den, kun 128MB, utrolig rart at den ikke har mer, det er jo ikke slik at minne akkurat tar noen plass nå for tiden] Endret 19. februar 2008 av CAT-scan Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 At du skulle ta meg så vanittig særriøst syns jeg nå var litt morsomt, men men Ja, lite minne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Skriving av meldinger kunne de jo fiksa med stemmegjenkjenning og "klokka" kunne jo lest opp innkommende meldinger Forøvrig an artig sak, må jo være noe for folk som trenger en robust mobil. Glemmer den jo ikke igjen steder heller, kan jo prate i dusjen også. Dem burde lagt inn en BT kodet system for å låse opp dørenehjemme og starte bilen. Det hadde vært noe; å trenge kun en dings som alltid sitter på armen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser for meg dette senarioet: En dag fant Henning ut at han skulle dykke. Han hadde jo akkurat tatt dykkerserfikatet, så dette passet ham alldeles bra. - Nede på 50meter så ringer mobilen/klokken hans. Det er mamma. - Heii M..a. Åarrhharaaaaaaah!! Henning hadde glemt at mennesker ikke kunne puste under vann. Det ble hans død. Dropp skolen, dropp livet. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kult konsept, men ikke noe jeg kjøper. Med god BT og et A2DP-headsett kunne enheten fungert til samtaler, musikkavspilling, og klokkefunksjoner som tiden, alarmer og dato. Dessverre slutter det vel også der, for som en nevner blir noe så enkelt som SMS ganske vanskelig. For mange er også kalender svært viktig og å sjekke en hel uke osv ville nok blitt i overkant vanskelig. Om klokker skulle bli en større del av mobilverden tror jeg ikke det blir som mer enn en ekstraenhet. Feks kunne en klokke med WiBree og kinetisk lading fungert utmerket til å styre musikkavspilling, lese sms, og avvise anrop, akkurat som BT-klokkene til SE. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen forskere i Trondheim Universitet har faktisk laget antenner som gjør det mulig og bruke mobilen under vann. Så det på TV for en del år siden. Høres artig ut. Og bra for og erstatte aukusiske undervannsystemer på dykkere eller annet utstyr som ikke er koblet via "navelstreng". Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser for meg dette senarioet: En dag fant Henning ut at han skulle dykke. Han hadde jo akkurat tatt dykkerserfikatet, så dette passet ham alldeles bra. - Nede på 50meter så ringer mobilen/klokken hans. Det er mamma. - Heii M..a. Åarrhharaaaaaaah!! Henning hadde glemt at mennesker ikke kunne puste under vann. Det ble hans død. Dropp skolen, dropp livet. Vist Henning hadde klart å glemme at han ikke kan puste undervann. Burde han verke dykke eller ha mobiltelefon in the first place... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser for meg dette senarioet: En dag fant Henning ut at han skulle dykke. Han hadde jo akkurat tatt dykkerserfikatet, så dette passet ham alldeles bra. - Nede på 50meter så ringer mobilen/klokken hans. Det er mamma. - Heii M..a. Åarrhharaaaaaaah!! Henning hadde glemt at mennesker ikke kunne puste under vann. Det ble hans død. Dropp skolen, dropp livet. Vist Henning hadde klart å glemme at han ikke kan puste undervann. Burde han verke dykke eller ha mobiltelefon in the first place... Ja, men Henning er litt spesiell skjønner du..! Veldig spesiell! And not in a good way Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ah,jammen daaså ! ..Not in a good way nei ^^ Anyway, vist vi skal snike oss OT: Jeg har aldri sett poenget med slike klokker anyway, telefonen er til for å vær i lomma å taes opp når man skal prate, ikke på håndleddet o; Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det første jeg tenkte på var, hvor lett det blir å ta med inn til fengselet? *Må ha* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette er ikke noe for meg da jeg sluttet å gå med armbåndsur da jeg uansett drar med meg mobil som har klokke på skjermen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sant nok, men hvorfor ikke gjøre det omvendt? Mye kulere med en fet klokke enn en mobil. Eneste aberet er at man mangler muligheter for SMS. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) spurte noen etter tastatur? http://freedominput.com/site/index.php?opt...3&Itemid=30 Endret 20. februar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg