Gå til innhold

Access denied d:\ Vista32

Tonim

Anbefalte innlegg

hei fikk et problem i dag når jeg slo på pc,en den ene av Hardiskene mine viser seg i Windows Vista32 på min datamaskin, men de som vet er det slike streker som vises som indikerer hvor mye ledig pladd det er på disken ... jeg finner disken men streken er borte og når jeg prøver og opne den for jeg d:\ is not accessible

Access denied

Noen som kan hjelpe meg . har ikke lyst til og formatere den for og få den til og funke. har mye bilder på den... hjelp

post-84986-1203437526_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan også være noe NTFS sikkerhetsgreier.

Høyreklikk på disken, velg egenskaper. Finn fanen Sikkerhet øverst. > Avansert. Velg fanen Eier, merk en bruker / gruppe og huk av for at eier skal arves til alle underliggende filer / mapper. Velg OK til du kommer ut til utforsker. Så går du inn på samme sted, under sikkerhet, og legger til din egen bruker med alle rettigheter.

-Trond

Lenke til kommentar
Dette kan også være noe NTFS sikkerhetsgreier.

Høyreklikk på disken, velg egenskaper. Finn fanen Sikkerhet øverst. > Avansert. Velg fanen Eier, merk en bruker / gruppe og huk av for at eier skal arves til alle underliggende filer / mapper. Velg OK til du kommer ut til utforsker. Så går du inn på samme sted, under sikkerhet, og legger til din egen bruker med alle rettigheter.

-Trond

Dækern døtte det fungerte Trond :) med litt om og men :) har ikke peiling hvordan det skjedde men problemet er fiksett ... Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...