jin_kazama Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg har en win2000 pro cd den kan bootes, men jeg har formatert alt og den booter ikke fra cden når jeg starter maskinen kan noen værsåsnill å hjelpe det haster. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 går ut i fra at du har trykka på "del" når du starter maskina og endra boot sectorn? Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 hvordan fikser jeg det a Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 er saå drittlei av sånne drittunger nå!!! Kanke folk begynne å være høflige å konstruktive? "hjeeeeeeeeeeeeeeelp" i topic... hva skal det være godt for? skjerp dere Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 når du starter datamaskiner...trykker du på delete tasten helt til du kommer til en blå setup. Der finnes det mange valg og det du skal på bruker å være på venstre side litt over midten av setupen. Når du har kommet rett ser du nedover en ny liste og finner noe med 1 boot device eller no sånt. tast deg ned til den...trykk enter også bruk piltastene til du kommer til CDROM. litt klønete forklart dette så du får si ifra hvis du ikke forstår d Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 kan du hjelpe eller ikke? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 å herre min hatt. Helvete, ordet "hjelp" skrives h-j-e-l-p, ikkje hjeeeeeeeeeeeeelp. Forstått? Kan ikkje forvente å få seriøs hjelp når du sjøl er totalt useriøs. Som nevnt ovenfor, restart pc, hold inne "del", lokaliser boot-menyen i BIOS'en, og velg CD-Rom som bootdevice 1. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 kan du hjelpe eller ikke? forventer du virkelig å få hjelp når du er [useriøs]såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå[/useriøs] useriøs? start maskinen og gå inn i bios, der stiller du 1. boot device til cdrom... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Pass på tegnbruk Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre. Les mer: http://forum.hardware.no/nettikette.php følg dette og svarene du får vil da være mer positive og hjelpsomme. Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Stenges pga. feil bruk av topic, samt en del flaming. Folkens, man bruker omentrent 2-4 muskler på å smile, men er du sur bruker du ca. 16... Noe å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg