k-ryeng Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ta deg k-ryeng! Har faktisk vært utrolig dårlig vær her i Oslo i hele April. Zettec sier at trickerne mest sannsynlig ikke møter opp. Da trenger vi en backupplan. Noen forslag?Tromsø? Kan møtes utenfor Ishavskatedralen ;-) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er mulig jeg blir litt sen pga umulige barn. Gidder non å PM'e meg mobilnummeret sitt, så jeg kan finne dere om dere drar et annet sted? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er mulig jeg blir litt sen pga umulige barn. Gidder non å PM'e meg mobilnummeret sitt, så jeg kan finne dere om dere drar et annet sted? Du var for sen med den, men det løste seg Jeg har laget en tråd hvor vi kan ha bildene våres Bildetråden Jeg hørte at noen nevnte å gjennomføre dette flere ganger, så jeg tenkte vi kanskje kunne ha en mailingliste eller noe, slik at hvis man har ønsker eller noe, så kan en sende det ut, men det er mine to cents Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Førstemann hjem å skrive i tråden! Får takke for et hyggelig møte med mye tafsing på godt utstyr. Hvem var det som kunne tenke seg å være med til Ekeberg etterpå? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har kommet meg hjem jeg også. Holder nå å kopiere bilderne inn på PC-en. Har hatt en fin dag, selv om været ikke var det aller beste. Kommer med en none bilder senere i kveld. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bruk bildetråden da Så holder vi praten her, og bildene der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bruk bildetråden da Det er klart Skal bare gå igjennom 457 bilder først; samt lage mag noe god mat. 5bps er noe herk. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Klarte kun å få 95 bilder, jeg. Skyldes nok faktum at det kun blir ett bilde per hopp... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Klarte kun å få 95 bilder, jeg. Skyldes nok faktum at det kun blir ett bilde per hopp... 435 bilder hos meg, delt opp i 3 mapper. Jeg skal gå gjennom dem i Lightroom og behandle dem der, før de krympes litt og legges ut. Kanskje en ide at vi begrenser oppløsningen til 1024*768 i bildetråden, slik at de ikke tar så mye plass osv? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kanskje en ide at vi begrenser oppløsningen til 1024*768 i bildetråden, slik at de ikke tar så mye plass osv? Tror det kan være lurt. Vet ikke om det blir noen blink-skudd; men det er ihvertfall noen brukbare situsjonsbilder av de jeg har sett på så langt. Tom Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 faen ass, forsov meg jeg! åssen var været? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 faen ass, forsov meg jeg! åssen var været? Ille, men jeg hakke hatt det så moro med kameraet på lenge for det, så det var vel verdt de frosne fingerne jeg fikk etter hvert. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hehe, det er kaldt ja... håper det blir arrangert no lignende i nærmeste fremtid, da dette er noe jeg gjerne skulle vært med på... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vi har tenkt oss opp på Ekeberg å få med oss fyrverkeriet etterpå i hvertfall. Begynner vel rundt 23-tiden, så du må gjerne møte opp da. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hmm, hvor på ekeberg er dette? mange som kommer? kanskje jeg kommer en tur! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hehe, det er kaldt ja... håper det blir arrangert no lignende i nærmeste fremtid, da dette er noe jeg gjerne skulle vært med på... Jeg luftet jo at noen hadde nevnt å gjenta dette og kanskje flere andre anledninger. Men vet ikke om noe mailingliste er ønskelig, eller bare lage her? Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde værtfall tenkt å bli med til ekeberg, det er vel ved utsikten som er aktuelt hvis vi skal til ekeberg, kan ikke tenke meg noen bedre utsiktspunkter en det! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Håkon skriver sitt tredje innlegg! Men vi kanskje begynne å avtale tidspunkter nå. Hvem er det som faktisk skal være med? Foreløpig meg, spjuk, Anew så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg er utkjørt og føler meg dårlig etter middagen, så jeg holder meg hjemme...ble nok frysing for i dag altså Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Holder meg hjemme jeg også. Samboer er bortreist, så jeg må ta meg av resten av bølingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå