Gå til innhold

Foto treff i Oslo 12 April!

ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mulig jeg blir litt sen pga umulige barn. Gidder non å PM'e meg mobilnummeret sitt, så jeg kan finne dere om dere drar et annet sted?

Du var for sen med den, men det løste seg :)

Jeg har laget en tråd hvor vi kan ha bildene våres

Bildetråden

Jeg hørte at noen nevnte å gjennomføre dette flere ganger, så jeg tenkte vi kanskje kunne ha en mailingliste eller noe, slik at hvis man har ønsker eller noe, så kan en sende det ut, men det er mine to cents :)

Lenke til kommentar
Klarte kun å få 95 bilder, jeg. Skyldes nok faktum at det kun blir ett bilde per hopp...

435 bilder hos meg, delt opp i 3 mapper. Jeg skal gå gjennom dem i Lightroom og behandle dem der, før de krympes litt og legges ut.

Kanskje en ide at vi begrenser oppløsningen til 1024*768 i bildetråden, slik at de ikke tar så mye plass osv? :)

Lenke til kommentar
Kanskje en ide at vi begrenser oppløsningen til 1024*768 i bildetråden, slik at de ikke tar så mye plass osv? :)

Tror det kan være lurt.

Vet ikke om det blir noen blink-skudd; men det er ihvertfall noen brukbare situsjonsbilder av de jeg har sett på så langt.

Tom

Lenke til kommentar
hehe, det er kaldt ja...

håper det blir arrangert no lignende i nærmeste fremtid, da dette er noe jeg gjerne skulle vært med på...

Jeg luftet jo at noen hadde nevnt å gjenta dette og kanskje flere andre anledninger. Men vet ikke om noe mailingliste er ønskelig, eller bare lage her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...