IceFox Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Burde kanskje ha en backupplan i tilfelle trickerne ikke gidder å møte opp av en eller annen grunn. Statuer er kanskje ikke så ekstremt morsomt, men portretter skulle jeg gjerne ha prøvd meg litt mer på. Spørs hvor mange som har lyst til å stille opp som modeller da, ettersom de fleste av oss trives best bak kamera. Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg vil gjerne være med i frognerparken 12.04 og evt BK 13.04. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) hah, thhen 13.00 it is. Men må finne ut av hva som skjer på søndagen. Er ikek noe vits i å avtale noe viss vi ikke klarer å få til noe ordentlig. Jeg har vært litt fraværende i tråden pga. dårlig tid i det siste. Det ser ikke ut som om jeg får vært med på søndagen. Er det ingen Blindern-studenter med, som kan låne et auditorium med prosjektor? I mine dager var det utrolig lett å få lånt sånt... ...og hvordan finner vi hverandre? Papirfly i knapphullet? Endret 8. april 2008 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi kan vel møtes oppe ved monolitten. Det er der de trener, så tror det er smartest å møte der. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi kan vel møtes oppe ved monolitten. Det er der de trener, så tror det er smartest å møte der. Siden jeg kommer senere så har jeg foreløpig avtalt med en av de andre at jeg tar kontakt med han, og så kommer diltende etterpå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi kan vel møtes oppe ved monolitten. Det er der de trener, så tror det er smartest å møte der. Høres ut som en plan. Når det gjelder backupplan i tilfelle trickerne ikke dukker opp, så holder selve parken for meg. Men hvis andre synes det er for kjedelig, så har vi en del muligheter i og med at T-banen er i nærheten. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Orker ikke å endre mer enår det gjelder lista, vi dropper foreløpig felles BK. Så ser vi ann været på lørdag. Får håpe på godt vær^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Foreløpig er det meldt overskya vær på lørdag, og så sant det ikke regner bør vi klare oss. Skull dog gjerne hatt litt sol for temperaturens del og litt mer spennende lys. Jeg synes også vi burde ha en backupplan. Parken i seg selv synes jeg ikke er så veldig spennende, men portretter med parken i bakgrunn kan bli kult. Mye kule elementer man kan benytte seg av. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 I tilfelle OK vær kunne jeg tenkt meg opp mot Holmenkollen for å teste ut panorama. Men det er vel neppe mindre sært? Eller hva med å ta en titt på den nye operaen ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Panorame skulle gjerne jeg også prøvd meg på. Har allerde vært på Operaen for et par uker siden, men fikk ikke gått opp på taket ettersom det var stengt (søndag). Sikkert morsomt å stikke å se på det, men tror en fototur hadde passet seg bedre på Holmenkollen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 I tilfelle OK vær kunne jeg tenkt meg opp mot Holmenkollen for å teste ut panorama. Men det er vel neppe mindre sært? Eller hva med å ta en titt på den nye operaen ? Tom er ikke dette noe vi kan ta da? Er ikke sikkert alle har busskort eller orket til å gå. Jeg for min del er med på alt, bare folk ikke dømmer meg for at jeg kommer i joggebukse (Skal ligge en del osv, så tenkte den var greiest da) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tenkte bil eller T-bane opp - er ikke akkurat en idrettsmann, for å si det sånn Men det virker som om Holmenkollen er en brukbar backup-plan. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tenkte bil eller T-bane opp - er ikke akkurat en idrettsmann, for å si det sånn Men det virker som om Holmenkollen er en brukbar backup-plan. Tom nei, nå får du gi deg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har noen tanker om hvor lenge vi skal holde på i Frogneparken? Har fått in-side-informasjon Zettec om at de holder på i et par timer med treninga. Har vært med Zettec en gang tidligere, og da holdt vi vel på i fire timer. Noen som kunne tenke seg å dra opp til Holmenkollen senere og prøve seg på panorama over Oslo i kveldsmørket? Da er klokka plutselig mye dog, og det krever kanskje at vi alle spiser middag i byen. Akam-middag på Peppes f. eks hadde jo vært kult. I følge både Yr og Storm er det meldt litt skummelt vær til helgen. Overskya med mulighet for regn på både lørdag og søndag. Hva gjør vi egentlig hvis det begynner å regne en del? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I tilfelle OK vær kunne jeg tenkt meg opp mot Holmenkollen for å teste ut panorama. Men det er vel neppe mindre sært? Eller hva med å ta en titt på den nye operaen ? Tom er ikke dette noe vi kan ta da? Er ikke sikkert alle har busskort eller orket til å gå. Jeg for min del er med på alt, bare folk ikke dømmer meg for at jeg kommer i joggebukse (Skal ligge en del osv, så tenkte den var greiest da) du blir ikke alene med joggebukse holmenkollen høres fett ut ja, samme med akam date etterpå... "fritt for å ha zettec som date" ! =) Jeg kommer med t-bane da jeg greide å ta livet av det ene hjullageret mitt på bilen her om dagen, haha! Om været ødelegger for vi gjøre det beste ut av det, og heller ta det igjen en annen gang mener jeg =) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Tricking på østbanehallen FTW! Flere jeg kjenner som tar ting på betong etc, jeg kan noen få ting men men Joggebukse ftw! Ikke helt stø på å tricke i olabukse enda Men hvilke farger bør trickerne ha? Parkour folka vil jeg ikke spørre engang i og med at de er litt sære, hehe. Neida. Men men, de jeg kjenner kan ha på olabukse? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Men, vi får bare ta med oss paraplyer, feste de til stativ ellns og håpe på det beste, eventuelt kan en venn holde den litt også kan man bytte på. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bummer med været. Kona har lagt middagsplaner for meg, så jeg får vel ikke lov til å være ute mer enn et par timer... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Da møter du opp halv 1 anew, det skal jeg^^ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har avtalt prøvekjøring av XC90 (jeg er et miljøsvin!) fra 10-12 på lørdag. Kjenner jeg meg selv rett, så er jeg nok ikke akkurat tidligst ute, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå