fox Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Synd! Da må jeg melde meg av, siden jeg skal reise bort pga møte i Sverige. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kjerringa har bestemt at vi skal feire bursdagen til datteren vår den 12 april, så da må nok jeg også dessverre melde pass.... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Så kjipt Fox og Wipeout ;_; mMakkako, skal gjøre det, hvem andre er ikke blitt satt opp? si gjerne ifra om dere kan komme lørdag og søndag. Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ok takk:) jeg tror ikke jeg kan komme på BK på søndag -.- men jeg kan komme tilbake til det når det nærmer seg. Lenke til kommentar
jangul Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det skal vel gå bra. Har fått meg en 16-35mm også i mellomtiden. Liten tvil om at utstyret overgår fotografen her... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mine to venner kan neppe, hun ene må jobbe og hun andre har et dårlig forhold til datoen, så forstår henne. Jeg må ta noen oppdrag tidlig på dagen, men når begynner vi? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Når passer det best for folket? Rundt 12? Håper sreiøst på godt vær Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når passer det best for folket? Rundt 12? Håper sreiøst på godt vær Kunne ikke 14 passe bedre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når passer det best for folket? Rundt 12? Håper sreiøst på godt vær Kunne ikke 14 passe bedre? Hadde passet meg bedre. Solen er jo på sitt høyeste kl 13:00 (sommertid), og det er da det dårligste lyset er. Tom Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 slappfisk jeg er med uansett tidspunkt! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 slappfisk jeg er med uansett tidspunkt! tsk, han har et poeng Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 14.00 er sent da. Men folk må vel gjerne komme når de vil. Jeg sier meg enig med Remi, og møter gjerne 12. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Når er det den beste tiden for de som skal drive med parkour da? Det er vel egentlig de vi må følge etter ? Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 De starter rundt 2. Men er greit å komme litt før slik at dere kan teste det litt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 De starter rundt 2. Men er greit å komme litt før slik at dere kan teste det litt. Da holder det vel med å komme rundt 13:00 da - hvis vi ikke skal ihjelfotografere sinnataggen først. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 hah, thhen 13.00 it is. Men må finne ut av hva som skjer på søndagen. Er ikek noe vits i å avtale noe viss vi ikke klarer å få til noe ordentlig. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dukker opp på lørdagen, og muligens søndagen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hah, thhen 13.00 it is. Men må finne ut av hva som skjer på søndagen. Er ikek noe vits i å avtale noe viss vi ikke klarer å få til noe ordentlig. Jeg kommer medio 13:30 skal faktisk dette den dagen: Rykkinn - Sandvika - Krokstadelven - Asker - Hjem - Buss/Tog til Oslo - Storgata - Bogstadveien og så til dere innen kl 13:30 Jeg greier det nok fint, men mistenker jeg lader utstyret og pakker det i sekken før jeg reiser hjemmefra den dagen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 hah, thhen 13.00 it is. Men må finne ut av hva som skjer på søndagen. Er ikek noe vits i å avtale noe viss vi ikke klarer å få til noe ordentlig. Jeg kommer medio 13:30 skal faktisk dette den dagen: Rykkinn - Sandvika - Krokstadelven - Asker - Hjem - Buss/Tog til Oslo - Storgata - Bogstadveien og så til dere innen kl 13:30 Jeg greier det nok fint, men mistenker jeg lader utstyret og pakker det i sekken før jeg reiser hjemmefra den dagen Det er alltid en god ide å klargjøre utstyret og pakke sekken kvelden før. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Okey, da har jeg prøvd å fått tak i flere trickere. Vi er oppimot 5-6 nå, satser påa t alle møter opp, but then again, e rværet bedritent så sliter vi. Skulle tatt det idag xD Men men. Portretter eventuelt statuer kan vi nok prøve oss på. Jeg kommer nok uansett vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå