IceFox Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Burde ikke søndager også være et alternativ? Altså 6. og 13. april. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Burde ikke søndager også være et alternativ? Altså 6. og 13. april. Det har de vært hele tiden. For min del innebærer ofte søndager besøk hos foreldregenerasjonen - derfor foreslo jeg lørdag. Så kan de som vil kanskje møtes til felles bildekritikk på søndag formidag? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Parkour folka trener på lørdager, og somsagt så kan vi ha felles bildekritikk på søndagen^^ Lenke til kommentar
escoN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 KANSKJE jeg blir med Er ikke helt sikker på om det passer. Men om jeg kommer så har jeg med en venn av meg som er en helt sinnsyk genial fotograf [Link]. Om jeg ikke kommer så må dere også huske på at monolitten er et nesten ubrukt motiv! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Når det gjelder hvem som dukker opp, så dukker jeg opp, og mest sannsynlig en kompis med et Sony Alpha. Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg henger etter Tom, men jeg kan ikke 5 april helgen for da har jeg arbeidshelg. Endret 26. mars 2008 av RenPerle Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Det virker som om det er flere som ikke kan 5 april. Kan ta og ha det 12 april og felles bildekritikk 13 aril? ENeste som kan hindre en del er om været blir skikkelig crap. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det virker som om det er flere som ikke kan 5 april. Kan ta og ha det 12 april og felles bildekritikk 13 aril? ENeste som kan hindre en del er om været blir skikkelig crap. Passer for min del. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Okey, alle som kan bli med si ifra så fort som mulig. Jeg skriver opp hvem som kan. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 I'm in. Hva med felles BK - den må jo være et sted. Fortrinnsvis et sted med prosjektor osv. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen som melder seg frivillig til å ha felles BK hjemme hos seg? Hva med Anew? Hvor lett er det egentlig å leie et sted, samtidig som vi stiller krav om prosjektor? Burde jo være en ganske god prosjektor, ettersom det er vanskelig å gi kritikk på fargebruk, hvis prosjektoren ikke er i nærheten av kalibrert. Har et par av dem på skolen. Lenke til kommentar
Scurryz Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 har nettop registret meg, men har lest en god del på forum. Kan jeg også bli med. Blir nok spennede med parkour Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Yeah, adder opp nå, kan ikke flere ha link i signaturen? Jeg legger det til nå! Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei, jeg og en venn blir med:) Jeg tar med nikon d80, sb 800 noen liner (fisheye 10.5mm) vennen min tar med canon 30D og en blitz(husker ikke hva den heter) men jeg gleder meg:D Endret 31. mars 2008 av Makkafo Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Mange folk som møter opp, jo. Noe mer informasjon om hva vi gjør med felles BK på søndag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har tenkt å stille opp på søndag også (men som tomsi42). På lørdag så blir også forumbrukeren RenPerle med - ser ikke henne på lista. Når det gjelder bildekritikken, så har jeg ikke noe konkrete forslag - Er det ikke noen (internett-) kafeer som har litt plass og strøm ? Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Burgerking har free internett ivætfall XD Hvordan det er med strøm aner jeg ikke. Men viss tricke, parkour bilder blir kjedelig så får vi abre ta oss en tur rundt i oslo, er vell noe man kan få tatt bilder av. Jeg vil gjerne teste ut portrett bilder. Hmms. Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 men gidder du å oppdatere listen i første post? Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hm, kanskje man skulle tatt en tur! Kjenner ikke akkurat noen her, men er noen nytt å ta bilde av hvertfall! Jeg kommer nok mest sansynlig på lørdag med alt ustyret jeg har; Canon 30D og Sigma 18-50 f2.8! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå