Gå til innhold

Foto treff i Oslo 12 April!

ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde ikke søndager også være et alternativ? Altså 6. og 13. april.

Det har de vært hele tiden. For min del innebærer ofte søndager besøk hos foreldregenerasjonen - derfor foreslo jeg lørdag. Så kan de som vil kanskje møtes til felles bildekritikk på søndag formidag?

Lenke til kommentar

KANSKJE jeg blir med :D

Er ikke helt sikker på om det passer. Men om jeg kommer så har jeg med en venn av meg som er en helt sinnsyk genial fotograf [Link].

Om jeg ikke kommer så må dere også huske på at monolitten er et nesten ubrukt motiv!

Lenke til kommentar

Ingen som melder seg frivillig til å ha felles BK hjemme hos seg? Hva med Anew? :p Hvor lett er det egentlig å leie et sted, samtidig som vi stiller krav om prosjektor? Burde jo være en ganske god prosjektor, ettersom det er vanskelig å gi kritikk på fargebruk, hvis prosjektoren ikke er i nærheten av kalibrert. Har et par av dem på skolen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å stille opp på søndag også (men som tomsi42).

På lørdag så blir også forumbrukeren RenPerle med - ser ikke henne på lista.

Når det gjelder bildekritikken, så har jeg ikke noe konkrete forslag - Er det ikke noen (internett-) kafeer som har litt plass og strøm ?

Tom

Lenke til kommentar

Burgerking har free internett ivætfall XD Hvordan det er med strøm aner jeg ikke. Men viss tricke, parkour bilder blir kjedelig så får vi abre ta oss en tur rundt i oslo, er vell noe man kan få tatt bilder av. Jeg vil gjerne teste ut portrett bilder. Hmms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...