IceFox Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Etter hva som er skrevet i utstyrslisten her i tråden, ser det sånn ut. Vi i Oslo er så konservative, og tør ikke prøve noe annet så Hvordan er planene om prøving av hverandres utstyr btw? Er det lagt opp til at jeg skal få Tokina-en din, Anew? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg sitter med en følelse av at alle som er med så langt er enten Kanonfotografer eller Nikonister - er det riktig? Er ikke så mange av de andre så vidt jeg vet? Selv der jeg jobber er det hovedskalig Canon eller Nikon, har sett en som rotet rundt med Olympus på kvartalsmøte Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kvikki og jeg er nikonister, jeg er stolt av det! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Litt synd. Jeg hadde håpet å få tafse på litt "alternativt" utstyr. (Så ja, IceFox, jeg legger opp til at du skal få prøve Tokinaen... ) Endret 3. mars 2008 av Anew Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Litt synd. Jeg hadde håpet å få tafse på litt "alternativt" utstyr. (Så ja, IceFox, jeg legger opp til at du skal få prøve Tokinaen... ) Mulig en vennine av meg blir med. Hun nektet å låne D2h og ville bare bruke den gamle SLR'en hennes hehe...hun er så god atte Make that one more Hun har bare Canon da Endret 3. mars 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er vel ikke _så_ rart at hun ikke har lyst til å låne et proffhus med høy verdi. Vet ikke om hun er redd for å miste det i bakken eller noe sånt, men kan muligens oppfattes som vanskelig å håndtere. Kjenner henne ikke, så skal ikke komme med flere teorier. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Er vel ikke _så_ rart at hun ikke har lyst til å låne et proffhus med høy verdi. Vet ikke om hun er redd for å miste det i bakken eller noe sånt, men kan muligens oppfattes som vanskelig å håndtere. Kjenner henne ikke, så skal ikke komme med flere teorier. Ingen ide haha, men hadde overlevd det. Kameraet er ganske solid har jeg funnet ut Uansett, håper noen kan stille med skatere, bladere eller tricks som ble nevnt, jeg vil teste følgefokusen på D300 med 18-200 vr'en. Da viste det seg at jeg får en ekstra med meg, så med meg blir det 4 stykker som kommer Endret 3. mars 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Blir iværtfasll trickere. Er ikke lett å følge dem(oss) med kamera noen ganger Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror du de kommer til å tilpasse seg etter oss, eller ser de på oss som hvite japanere? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Vi kan tilpasse oss etter dere. Går nok greit. Hadde hvert fett å fått il noe om at man tar en flipp helt likt da, slik at alle tre er i lufta på samma tid etc etc. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er på opplegg som dette at D80s 3.5 FPS er litt stusselig Men ikke så ofte jeg driver med sportfotografering, så overlever vel en stund til Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi kan tilpasse oss etter dere. Går nok greit. Hadde hvert fett å fått il noe om at man tar en flipp helt likt da, slik at alle tre er i lufta på samma tid etc etc. Det hadde vært konge D2h og D300 følger nok med, men jeg er spent på følgefokusen som sagt, testet den med Nikon og den var veldig morsom Nå er riktignok jeg den eneste fra de jeg kommer med med denne "interessen" da hehe. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er på opplegg som dette at D80s 3.5 FPS er litt stusseligHar du trimmet D80en? Vanlige D80er har bare 3 b/s ;-) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ikke trimma, dessverre Bommert bare Lenke til kommentar
johannesk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg blir gjerne med! Dette hørtes artig ut Når det sies at de fleste har Nikon og Canon så kommer jeg med Pentax K10D =) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Litt synd. Jeg hadde håpet å få tafse på litt "alternativt" utstyr. (Så ja, IceFox, jeg legger opp til at du skal få prøve Tokinaen... ) er det en 12-24 for Nikon? hvis så, så kunne jeg også ha hatt lyst å prøve mot at du får leke med D2h'en min. Tror nemlig jeg skal vente med 12-24 inntil jeg ser om jeg har behov. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ettersom han har med seg en D70 og D200, setter jeg pengene mine på at Tokina-en er Nikon, ja Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tror nemlig jeg skal vente med 12-24 inntil jeg ser om jeg har behov. 12-24 er uten tvil min beste investering når det kommer til glass. Et herlig objektiv på alle måter. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nu har jeg bestilt SB-800. Jo flere utstyr før treffet, jo bedre Har kun tokina 14-24mm og kit 18-70mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå