Gå til innhold

Foto treff i Oslo 12 April!

ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mente 24. mai, ja. Denne gangen var det jeg som hadde typo, tomsi. :p

Se der du ....

Parkour var en artig erfaring det; men akkurat nå er jeg er mest fysen på å få testet 10-22mm-en min.

Hva er det folk er interessert i å ta bilder av? Action? Macro? Street? Landskap? Portrett?

Tom

Lenke til kommentar

Forståelig at du har lyst til å få noe ordentlig å fotografere med skikkelig vidvinkel. :) Tror det er få av oss som har noe ordentlig makroobjektiv. Morsomt med ti stykker liggende i gresset å knipse insekter. Litt av et syn for utenforstående. :p

Hadde vært kult å få til noe leie av studio da. Jeg har planer om å bli medlem i den lokale fotoblubben. Kolbotn Fotoklubb forøvrig, som disponerer et studio til 50kr gangen. Vet ikke om det er lov å ha med "gjester" da. Sånne ting finner man uansett ut av. :)

Lenke til kommentar
JEg er med uansett. Keen på å få teste 10-22mm til tomsi :roll:

Det blir det nok en ordning med; men det blir ikke noe tricks fra undertegnede :!:

Må bare få skaffet emg PW, goddamn it.

PW?

Tom

Mangler det ett spørsmålstegn der? :p I can flip, just not on wet concreet.

PW-Pocket wizards.

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Mente 24. mai, ja. Denne gangen var det jeg som hadde typo, tomsi. :p

Se der du ....

Parkour var en artig erfaring det; men akkurat nå er jeg er mest fysen på å få testet 10-22mm-en min.

Hva er det folk er interessert i å ta bilder av? Action? Macro? Street? Landskap? Portrett?

Tom

Jeg har kost meg veldig med parkour og tricking for noen uker siden...pga litt mange ting å gjøre så har redigeringen drøyd :p

JEg er med uansett. Keen på å få teste 10-22mm til tomsi :roll: Må bare få skaffet emg PW, goddamn it.

Du og de luksusproblemene dine :p

Sleng over en dato så passer det nok for meg uansett :) Foretrekker action, men kan en ikke bare ta en vandretur da? :)

Lenke til kommentar

Ser ut som om den 24. kan passe for flere, så jeg forslår at vi spikrer den datoen.

Ting jeg kan tenke meg å fotografere:

* Holmenkollen med byutsikt.

* Middelalderparken.

* Bygdøy folkemuseum

* Byliv

* Urbane motiv (hva nå det enn er for noe)

Tom

Lenke til kommentar
Ser ut som om den 24. kan passe for flere, så jeg forslår at vi spikrer den datoen.

* Middelalderparken.

* Bygdøy folkemuseum

* Byliv

Tom

For meg er det egentlig et fett også, men jeg kunne likt om noen gadd å lære meg opp i effektiv bruk av blits :p

24. mai er da logget i kalenderen min :)

Men da foreslår jeg at en kanskje møter på Oslo S denne gangen og jobber oss gjennom byen opp mot Holmenkollen, og så ned, eventuelt motsatt vei.

Lenke til kommentar

* Middelalderparken.

* Bygdøy folkemuseum

* Byliv

Tom

For meg er det egentlig et fett også, men jeg kunne likt om noen gadd å lære meg opp i effektiv bruk av blits :p

24. mai er da logget i kalenderen min :)

Men da foreslår jeg at en kanskje møter på Oslo S denne gangen og jobber oss gjennom byen opp mot Holmenkollen, og så ned, eventuelt motsatt vei.

Det var ein meget god idè.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...