tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Den 25. ? Jeg foreslo den 24. som er lørdag - tviler på at formen på søndag tilsier en fototur ... Tom Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Eg har lyst til å være med på neste møte, hvis det blir noget. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mente 24. mai, ja. Denne gangen var det jeg som hadde typo, tomsi. Hvem er du btw Henzorz? Siden du bor på Vassbonn/Kolbotn vet jeg kanskje hvem du er... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mente 24. mai, ja. Denne gangen var det jeg som hadde typo, tomsi. Se der du .... Parkour var en artig erfaring det; men akkurat nå er jeg er mest fysen på å få testet 10-22mm-en min. Hva er det folk er interessert i å ta bilder av? Action? Macro? Street? Landskap? Portrett? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Forståelig at du har lyst til å få noe ordentlig å fotografere med skikkelig vidvinkel. Tror det er få av oss som har noe ordentlig makroobjektiv. Morsomt med ti stykker liggende i gresset å knipse insekter. Litt av et syn for utenforstående. Hadde vært kult å få til noe leie av studio da. Jeg har planer om å bli medlem i den lokale fotoblubben. Kolbotn Fotoklubb forøvrig, som disponerer et studio til 50kr gangen. Vet ikke om det er lov å ha med "gjester" da. Sånne ting finner man uansett ut av. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er veldig klar for en runde til. Personlig syns jeg Holmenkollen høres nokså kjedelig ut, men drar man til Holmenkolen, så kommer jeg til Holmenkollen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor kunne du tenkt deg 'a Anew? Selv kan jeg anbefale Huk, men har vært der tre ganger nå, så begynner å gå tom for motiver. Har aldri vært på Holmenkollen og fotografert før, så vet ikke hva man kan forvente seg av motiver. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 JEg er med uansett. Keen på å få teste 10-22mm til tomsi Må bare få skaffet emg PW, goddamn it. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 JEg er med uansett. Keen på å få teste 10-22mm til tomsi Det blir det nok en ordning med; men det blir ikke noe tricks fra undertegnede :!: Må bare få skaffet emg PW, goddamn it. PW? Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 (endret) JEg er med uansett. Keen på å få teste 10-22mm til tomsi Det blir det nok en ordning med; men det blir ikke noe tricks fra undertegnede :!: Må bare få skaffet emg PW, goddamn it. PW? Tom Mangler det ett spørsmålstegn der? I can flip, just not on wet concreet. PW-Pocket wizards. Endret 27. april 2008 av Zettec Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det hadde vært et syn det - tomsi42 med flip og whatever ... Da hadde det nok blitt en ny tur på legevakta! PW = Pocket Wizards. Det stemmer du nevnte de på siste treff. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mente 24. mai, ja. Denne gangen var det jeg som hadde typo, tomsi. Se der du .... Parkour var en artig erfaring det; men akkurat nå er jeg er mest fysen på å få testet 10-22mm-en min. Hva er det folk er interessert i å ta bilder av? Action? Macro? Street? Landskap? Portrett? Tom Jeg har kost meg veldig med parkour og tricking for noen uker siden...pga litt mange ting å gjøre så har redigeringen drøyd JEg er med uansett. Keen på å få teste 10-22mm til tomsi Må bare få skaffet emg PW, goddamn it. Du og de luksusproblemene dine Sleng over en dato så passer det nok for meg uansett Foretrekker action, men kan en ikke bare ta en vandretur da? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Selvfølgelig foretrekker du action med D2h-en din. Men sier vi lørdag 24. mai da? Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Blir med igjen jeg, så lenge ingen går inn for å knekke en arm eller no. Hvis det er noen som gidder å bestille litt bedre vær en forrige gang så setter jeg stor pris på det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser ut som om den 24. kan passe for flere, så jeg forslår at vi spikrer den datoen. Ting jeg kan tenke meg å fotografere: * Holmenkollen med byutsikt. * Middelalderparken. * Bygdøy folkemuseum * Byliv * Urbane motiv (hva nå det enn er for noe) Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser ut som om den 24. kan passe for flere, så jeg forslår at vi spikrer den datoen. Ting jeg kan tenke meg å fotografere: * Holmenkollen med byutsikt. * Middelalderparken. * Bygdøy folkemuseum * Byliv * Urbane motiv (hva nå det enn er for noe) Tom For meg er det egentlig et fett også, men jeg kunne likt om noen gadd å lære meg opp i effektiv bruk av blits 24. mai er da logget i kalenderen min Men da foreslår jeg at en kanskje møter på Oslo S denne gangen og jobber oss gjennom byen opp mot Holmenkollen, og så ned, eventuelt motsatt vei. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mente 24. mai, ja. Denne gangen var det jeg som hadde typo, tomsi. Hvem er du btw Henzorz? Siden du bor på Vassbonn/Kolbotn vet jeg kanskje hvem du er... Du kjenner neppe meg, går på Hellerasten. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser ut som om den 24. kan passe for flere, så jeg forslår at vi spikrer den datoen. Ting jeg kan tenke meg å fotografere: * Holmenkollen med byutsikt. * Middelalderparken. * Bygdøy folkemuseum * Byliv * Urbane motiv (hva nå det enn er for noe) Tom For meg er det egentlig et fett også, men jeg kunne likt om noen gadd å lære meg opp i effektiv bruk av blits 24. mai er da logget i kalenderen min Men da foreslår jeg at en kanskje møter på Oslo S denne gangen og jobber oss gjennom byen opp mot Holmenkollen, og så ned, eventuelt motsatt vei. Det var ein meget god idè. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hvis det er action og stemning dere vil ta bilder av kunne kanskje flydagen på Kjeller være noe? Der blir det F-16 flygning og gode greier! For de som ikke vet det er Kjeller på toppen (?) av Lillestrøm. Det er den 25. mai. Her er en link: http://www.flydagen.no/ Endret 28. april 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hadde vært kult, men redd det blir vanskelig for min del, uten tele. Husker en som la ut noen bilder fra Rygge i fjor, som ble kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå