Gå til innhold

Foto treff i Oslo 12 April!

ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Icefox ikke vær frekk =) er ganske ny her som mange vet.

men ifølge medier lønner det seg å være på rett sted klokken kl.23.25.

så kan vel være lurt å møte ved utsiktspunktet på ekeberg senest 23.15 eller

noe rundt den tiden

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å være oppi åsen like over 23, men hvordan finner vi hverandre? (ikke minst IceFox, som skal låne meg tripod... ;)) Jeg har plass til 3-4 stykker i bilen, så om noen trenger transport, så kan vi sikkert finne på noe...

Edit: ser at spjuk nevner "utsiktspunktet"... Ekeberg er ikke akkurat baklommen min, så... ?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Ja her kommer det femte=)

men utsiktspunktet ligger på vei oppover ekebergåsen i det man svinger opp til

selve ekebergsletta, bare å følge ljabru trikken (19-trikken) fra byen.

man ser det når man er der, men kanskje lettere hvis vi møtes i byen?

Lenke til kommentar
Fant dessverre ikke deg Kim. Var flere der med speilrefleks, så kunne ikke gå helt etter det heller. Stappa med folk, med dårlig fotoutsikt, men moro var det. :)

Jeg sto ved Ekebergrestauranten og fikk tatt en del bilder. Var der tidlig, så jeg fikk god plass til å sette opp stativ og ingen sto i veien. Restauranten er også mye nærmere operaen enn utsiktssvingen, så det var mer kameravennlig der.

Noen som vil legge ut noe de har tatt fra fyrverkeriet i kveld? Mulig jeg legger ut noe hvis jeg finner noe brukbart.

Lenke til kommentar
Fant dessverre ikke deg Kim. Var flere der med speilrefleks, så kunne ikke gå helt etter det heller. Stappa med folk, med dårlig fotoutsikt, men moro var det. :)

var ikke så lett og finne dere heller... =P

hvis noen så en lexus som kom litt vel sidelengs ut fra parkeringa der, så var det meg... haha...

Var ett kult fyrverkeri show, hadde litt dårlig plass men...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke hvor godt folk likte parkourfoto... Ble vel for mange heller ikke den beste erfaringen, grunnet drittvær! Tomsi pusher fortsatt på Holmenkollen, og er forsåvidt enig at jeg gjerne skulle hatt et panorama over vår nydelige hovedstad. Den type fotografering gir oss kanskje mer tid til "sosialisering" også. Ble selvfølgelig litt prat i Frogneparken også, men må være mye mer på vakt, og er ikke akkurat "avslappende" fotografering. Kanskje klønete forklart, men sikkert logikk i det. :)

Da sier vi 25. mai foreløpig da eller? Er jo bare å sette en dato foreløpig, så får vi eventuellt endre den etterhvert. :)

EDIT: Spjuk skriver sitt 6. innlegg. :)

Endret av IceFox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...