IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Enig at det ikke er så ekstemt fristende å gå ut, men man må tross alt ofre litt for å være med sine kjære Akam-kamerater, samt få noen bilder som duger. Fyrverkeri er også kult. Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Icefox ikke vær frekk =) er ganske ny her som mange vet. men ifølge medier lønner det seg å være på rett sted klokken kl.23.25. så kan vel være lurt å møte ved utsiktspunktet på ekeberg senest 23.15 eller noe rundt den tiden Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Tenkte jeg skulle prøve å være oppi åsen like over 23, men hvordan finner vi hverandre? (ikke minst IceFox, som skal låne meg tripod... ) Jeg har plass til 3-4 stykker i bilen, så om noen trenger transport, så kan vi sikkert finne på noe... Edit: ser at spjuk nevner "utsiktspunktet"... Ekeberg er ikke akkurat baklommen min, så... ? Endret 12. april 2008 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Smart å være der 30-15 min før det starter, ja. Må kanskje gå et lite stykke òg. Fire innlegg på spjuk. EDIT: Anew, jeg bytter tripod mot skyss. Om vi kunne møtes i sentrum eller noe? Endret 12. april 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Joa, sentrum kan funke det. Er det Oslo S du kommer til? Det er ikke akkurat julaften å ta med seg bilen nedi der. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tror Oslo S er ganske kaotisk, ja. Hva med å møtes på Nationaltheateret? Si at vi møter deg ved Universitetet, 22:50? Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja her kommer det femte=) men utsiktspunktet ligger på vei oppover ekebergåsen i det man svinger opp til selve ekebergsletta, bare å følge ljabru trikken (19-trikken) fra byen. man ser det når man er der, men kanskje lettere hvis vi møtes i byen? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Logg på MSN Håkon. Funker det for deg å hente meg og spjuk ved Universitetet? Ser foreløpig bare ut som det er oss som skal... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 National kan være greit. Bussholdeplassene ved Universitetsplassen? Jeg kjører sølvgrå RAV4 - sånne er det jo nesten ingen av... Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 kunne tenkt meg og være med jeg å. Noen som har kjøreforklaring? Er ikke kjent på ekeberg akkurat.... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vet ikke om det er noen bussholdeplass der, men pleier å være en god del taxier der. Tenker på fortauet mellom Nationaltheateret og Universitet. Sender deg mobilnummer på PM, jeg. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 slenger meg på jeg, håper det går bra =) tar med lillesøstern til fruen. Jeg møter dere ved møteplassen deres, kjører en sort lexus is 200... Mvh Kim-s Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fant dessverre ikke deg Kim. Var flere der med speilrefleks, så kunne ikke gå helt etter det heller. Stappa med folk, med dårlig fotoutsikt, men moro var det. Lenke til kommentar
krompraft Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fant dessverre ikke deg Kim. Var flere der med speilrefleks, så kunne ikke gå helt etter det heller. Stappa med folk, med dårlig fotoutsikt, men moro var det. Jeg sto ved Ekebergrestauranten og fikk tatt en del bilder. Var der tidlig, så jeg fikk god plass til å sette opp stativ og ingen sto i veien. Restauranten er også mye nærmere operaen enn utsiktssvingen, så det var mer kameravennlig der. Noen som vil legge ut noe de har tatt fra fyrverkeriet i kveld? Mulig jeg legger ut noe hvis jeg finner noe brukbart. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fant dessverre ikke deg Kim. Var flere der med speilrefleks, så kunne ikke gå helt etter det heller. Stappa med folk, med dårlig fotoutsikt, men moro var det. var ikke så lett og finne dere heller... =P hvis noen så en lexus som kom litt vel sidelengs ut fra parkeringa der, så var det meg... haha... Var ett kult fyrverkeri show, hadde litt dårlig plass men... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva tenker folk om et nytt møte om ikke så altfor lenge? Vet ikke om det er behov for å opprette en ny tråd, jeg... Tittelen på denne er litt missvisende til det et eventuellt nytt møte i hvertfall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kunne vært morsomt det, men det er dårlig med tid før etter pinse for min del. En tur til Holmenkollen kanskje ? Tom PS: Lørdag 24.05 passer bra for min del. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kunne vært morsomt det, men det er dårlig med tid før etter pinse for min del. En tur til Holmenkollen kanskje ? Tom PS: Lørdag 24.05 passer bra for min del. Kunne godt greit for meg det...det er midt i eksamensperioden, men det går fint *Planlegging is the magic word* Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det hadde vært koslig med en ny tur, holmekollen er sikkert et spennende sted. var jo så fint på forrige tur=) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Vet ikke hvor godt folk likte parkourfoto... Ble vel for mange heller ikke den beste erfaringen, grunnet drittvær! Tomsi pusher fortsatt på Holmenkollen, og er forsåvidt enig at jeg gjerne skulle hatt et panorama over vår nydelige hovedstad. Den type fotografering gir oss kanskje mer tid til "sosialisering" også. Ble selvfølgelig litt prat i Frogneparken også, men må være mye mer på vakt, og er ikke akkurat "avslappende" fotografering. Kanskje klønete forklart, men sikkert logikk i det. Da sier vi 25. mai foreløpig da eller? Er jo bare å sette en dato foreløpig, så får vi eventuellt endre den etterhvert. EDIT: Spjuk skriver sitt 6. innlegg. Endret 27. april 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå